BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

31 March 2011

Correction Pleaseee :)


Hahh, ok ok ok..semalam tak sempat gua nak update blog nihh ouhh..yelaa..lepas jehh balik keje, memember pulak ajak lepakk..so, aku pun lepak laa sehingga pukol 3 pagi mcm tuhh kot...arghhh, niat dihati memang nak balik awal..tapi ape kan daya, setan menghasut jiwa aku nihh suruh aku melepakk..adoyy..setan betol..hmm, and pada post kali nihh, aku cuma nak share yang aku nak tukar laa pilihan ke 8 aku tuhh..hahahaha..mcm bangang jee doe..baik aku amik course yang aku minat..mane tak nyaa, aku tanya kat member tempat keje aku tuhh pasal course ke 8 aku nih, die boleh bantai gelak..lancau betol..hahaha..so, aku rase aku dah fikir masak masak yang aku nak tukar laa course tuh kepada course..jeng jeng jeng...hehehe


Perghh, kalau laa ditakdirkan rezeki aku dapat course diploma sains (matematik) tuhh, mampus tak mampus jugak laa kan..nak diikotkan aku layak dpt course tuhh..tp, harap harap laa course course yang lain pun aku dapat ouhh..haihhh..dahh berapa hari dahh blog nihh hanya dihiasi dgn lakaran masa depan aku kann..korang tak bosan ke bace hah?? haha..bajet ade pembaca setia pulakk kann..tapi kalau sesapa yang bosan tuhh, sorry laa yee..mcm yang aku perkatakan dari dulu lagi, blog aku, suka hati aku laa..faham?

Huhh, sedar tak sedar esok dah masuk bulan April dah kan..kejap nyaa..warghh, April Fool ! hehehe..nanti pejam celik pejam celik jgn smpai tak celik celik sudahhh, dah puasa and raya..fuyoo, cite pasal raya kan..hahaha..sorry laa yee..aku actually tak sabar nak merasai nikmat raya pada tahun nihh yang bergelar sebagai pelajar lepasan SPM..maklumlahh..kalau tahun lepas, dapat beraya hanya dua tiga hari jehh kann..pastuhh dok terperuk dalam bilik study..tapi, tahun nihh...ohh, tak sabar siot...bhahaha..ape laa cite pasal raye plakk kann..dah jauh dah nihh..hmm..pape pun, aku nak ucapkan tahniah kepada seorang member aku nihh yang bernama Syamil Izzat kerana die akan memulakan semester pertama pada minggu hadapan di sebuah college yang ternama la jugakk..masyuk bolehh arr..kih kih kih..gudluck bro ! jumpa kawan baru jgn lupe memember lame pulak yehh..pelik la kau nihh..sambung belaja awal sgt doee..enjoy laa dulu bebb..skg nihh masa utk enjoy laa..hehehe..tp, suke hati kau lah yee..asalkan kau bahagia..haaa, okaylaa kawan kawan semua..masa utk jamming dan memekakkan telinga disamping memecahkan suara dgn memember..hehehe..take time to do things you enjoy doing..byebye! :)