BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

02 April 2011

Bersendirian di rumah..

Haihhh, disebabkan hari ni aku malas nak masuk keje, aku pun apa laga..lepak laa kat rumah nihh bersendirian smbil ditemani lappy..nasib baik ade internet..kalau tak, mati aku dibuadnya dok kat umah nihh ouhh..haishhh..aku tatau laa ape nak jadi skg nihh kat aku..malas gile doe nak pegy keje tapi dalam masa yang sama aku perlukan duit..huhh, dah dok kat umah nih terasa sunyi laa pulaa..maklum laa..takde bunyi msg pun berbunyi di hp aku yang tak murah nihh..hehehe..aku rase elok aku terjun bangunan jelaa lagi bagus..hahaha..ehh tidak tidak..mane mungkin org yang sederhana beriman mcm aku sanggup buad bende bende yang terkutuk mcm tuhh kann..kihkihkih..ade pulak istilah sederhana beriman kann..alaa, aku sedar diri..heehee..hmm, selasa depan dah test JPJ utk lesen kreta..hehehe..lepas nihh bolehh laa aku buad drift kat dataran ouhh..mwahahaha..tapi, rase mcm cuak pun ade siot..bukan ape, kalau gagal jap g kang, duit melayang lagi..adoyy, dahlaa tgh tade duit kann..harap harap laa test tersebut berjalan dgn lancar..aminn..actually aku dah tade topik dah nihh nak share..arghh, yela yela..aku nak stop type laa nihh..tau dahh korang bosan..takpe takpe..mcm nihh korang kan..bgtau mak kiteeee..hehehe..dahlaa..aku berambus dulu laa yehh..byebye :)

p/s : arghhh, kenape dia nihh?? dah tak mcm dulu dah..hmmmmm :'(