BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

29 April 2011

Hukum mane yang betul nih??


Haa, aku bukan ape lahh kann..tade arr bajet bagus ke hapee..aku tau semayang 5 waktu aku pun, aku bnyak tinggal..tapi aku nihh still tau lagi lahh utk membezakan bende yang berdosa atau tidakk..hahaha..kelakarr doee keje tadi..mcm nihh, ade arr sorang member aku kat tempat kerja nihh, umur die dalam 40-an mcm tulahh..hahaha, tapi aku tak anggap pun die pakcik kee hapee ouhh..aku anggap mcm memember jee ouhh walaupun usia die jauh lebih tua dripada aku..jahat kan aku nihh?? bukan apelaa, die pun perangai mcm org muda, takkan nak panggil pakcik kot kann..tapi, hormat tuhh, still hormat lah kann..

And tadi aku lelepak arr dgn diee japp..senang cite menularr lahh kann..hehe..aku nihh memang jenis suka sound direct jee..hahaha..aku ckp arr kat die kalau lelaki bertindik, tak boleh wali kan anak perempuan ouhh..memang time tuhh die bajet bajet bertindik plakk kann..aku baran jehh..bajet budak budak muda jehh..padahal tak sedar umur tuhh dahh lewat..bak kate pepatah, rumah kate pergi, kubur kate mari..hahaha..betol lahh kann..aku ckp jehh..then, die ckp..asal plak tak boleh?? bolehh jehh..janji time nikahkan anak perempuan nnti bukak tindik tuhh..die kate die dah tanye sorang ustaz nihh dulu, ustaz tuhh laa yang bgtau bende tuhh kat die..pastuhh aku ckp arr lagi, kan ade kesan kat cuping telinga tuhh..mane bolehh kann..then, die jawab..alahh, amy search tuhh bertindik, bolehh jehh walikan anak die..aku dah mcm terdiam dahh ouhh..pelik laa pulakk kann..die nak menang gak, pastuh die ckp lagi..alahh, asalkan tak menyerupai perempuan dah laa..kepale hotak arr..perempuan laa biasa pakai tindik kat telinga kann..aku pun malehh arr nak bersuara sebab aku still hormat die lagi..die tak puas hati lagi tuhh ngn aku, die kate..kau jgn arr nak ckp org lebih..nnti kau dah umur naik 20-an, mesti ko bertindik punyaa..hadoyy, die ingat aku mcm diee agknyee nak bertindik mcm bangang tuhh..apelahh kann..mcm laa die yang tentukan nasib aku nnti..aku pun ckp arr balik kat die, itu antara die dgn Tuhan..aku cuma ckp jehh..tapi jgn salah faham laa yee..aku bukan kurang ajar..aku ngn brother tuhh memang selalu borak borak kosong..td pun kiteorang ckp gelak gelakk jehh..hehe..biaselahh, aku pantang ouhh tgk lelaki bertindik nihh..bajet gile siott..mcm bagus sgt jehh..sedar laa fikiran kau tuh kolot bodoh!

Aku selalu gak nmpak dak dak market zaman skg bertindik kalau time hangout kat KL tuhh..haha..rase mcm nak tergelakk pun adee..yelahh, diorang nihh nk market jehh dpn awek kann and nak amik perhatian org supaya tgk diri die yg stylo tuhh..hahaha..tah pape tahh..tapi tapi, aku tak puas hati jugak doee..aku nak cari arr sorang ustaz atau para ulama' utk terangkan aku pasal lelaki bertindik nihh mcm mane..yes, aku tau memang haram..betul kee takbolehh nak walikan anak perempuan nnti?? itu jehh..aku still tak puas hati lagi dgn brother tuhh..hahaha..okayy, harap harap aku dpt jawapan tuhh secepat yang mungkin..assalamualaikum :)