BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

27 April 2011

Situasi lagi :)

Hahh, okehhh..first of all aku nak bukak cite yang aku dah dapat lesen kereta wooooo..hehehe..tapi agak memalukan jugak laa sebab terpakse repeat lesen kereta tuhh buad kali yang kedua..arghh, itu tak penting..yang penting skg aku dah capai azam aku tahun nihh dan maybe laa azam tahun depan aku nak angkat lesen bawak kapal terbang pulak..boleh bawak jiran tetangga, saudara mara sekampung dan ramai lagi utk hantar aku pegy menikah..haha..besar jehh cite cite kann, padehal makan minum pun mak bapak yang tanggung ouhh..ish3..haa, tapi mcm takde guna jehh aku ade lesen kereta nihh..still naik moto gakk..hahaha..yelahh, aku dah laa selalu lembb dtg kerja..cuba bayangkan kalau aku naik kereta pegy keje nnti..mau 3 jam baru aku smpai tempat keje tuhh ! hehehe..naik moto boleh cilok cilok sikit.. :)

Apee apee?? nak apee?? ish..sibuk jehh nak tau ouhh sambungan cite aku masa form 5..bukan dapat ape pun kalau korang tatau kann??nmpak sgt jaga tepi kain org nihh ouhh..teeett..hmm yelah yelahh..nak mai cita laa nihh..tapi, seperti biasa..harap semua berfikiran terbuka yehh..anggap jehh borak borak kosong..kalau ade part part yang korang rase serious tuhh, buad bodoh jelahh..life aku kan..lantak aku laa nak buad ape..hahaha..kasarr jee bahasa..relekss okayy..tenang sebentar bersama kit kat..arghh, ape yang aku merepek nihh haaa..dah dah, straight to the point jehh..

Di post yang lepas aku ade cerita pasal minah, hot chick, and gegurl kann?? okayy, memang aku akui ramai memember aku dah tau sape perempuan perempuan tersebut..tapi, disebabkan aku nihh terlalu gangster utk memukul org, jadi diorang pun cuak arr nak bukak mulut..hahaha..tadelahh, men men jehh..dan seperti yang korang tahu jugakk, semua cerita cerita tersebut berakhir dgn tragedi yang tragis..ish3..sedih sedih..berat mata memandang, berat lagi bahu yang memikul..tapi nak wat cmne kn..smua yang terjadi ade hikmah disebaliknya..

.....Haa, naik form 5...aku dah mula rasa bukak mata doh..memanglah kene bukak mata, kalau tak mcm mane nak pegi sekolah kann..hahaha..okayy, serious..bergurau pulakk..hahh, memang time tuhh aku tade awek lagi sebab aku tak jumpa lagi perempuan yang perfect bagi aku..tapelahh, hidup perlu diteruskan..nak dijadikan cerita nihh habis dgn cepat supaya korang tak bosan, adelahh satu program ape ntah tapi yang pasti nama program tuhh citrawarna..sampai sekarang aku still tatau lagi ape motif program tuhh sebenarnyaa..tapi best gak ade program tuhh..hahaha..okay, pada mulanya aku memang malas nak pegy bende bende mengarut mcm tuhh..tapi disebabkan member aku sorang tuhh couple ngn awek yang masuk program mengarut nihh, aku pun teman laa die..mcm biaselahh member punya pasal kann..hehehe..masa tuhh pegy 6 org jehh member termasuk aku..sesmpai jehh kat tempat citrawarna tuhh, aku tgk...fuyoooo, ramainyaa org dan tidak ketinggalan juga awek awek..hahaha..yang member aku sorang dah lepak ngn awek die dah..so, tinggallahh aku dgn member aku 4 org..pastuh yang lagi sorang pulak dah pegy lepak ngan sorang awek tuhh..tinggallah 3 org..then tataulahh mcm mane, aku mcm ternampak sorang gadis nihh..whoaaa..rase mcm nak tegur jehh die ouhh..tapi mcm seganlahh plakk..tapelahh..lepastuh, gadis tu lalu pulak belakang aku..hisshhhhhhhhhh..geramnyaa, nak jehh aku jerit and panggil diee lepak skali ngn aku..yelahh, jealous tau tgk memember yang dah ade pasangan tuhh..bak kata pepatah, kalau ade jodoh tak kemana kan?? yes, memang tak salah lagi pepatah tuhh..secara kebetulan, member aku punya awek tuhh satu sekolah dgn gadis yang aku rase mcm nak tegurr tuhh..and tetibe plakk member aku sorang nihh tarik aku utk kenal dgn die..aku pun apa laga..rezeki jgn ditolak, maut jgn dicari..hahaha..pepatah lagi kann..thenn, aku pun mulakan langkah pertama dgn tanya nama die..perghh, padahal time tuhh automatic tgn aku menggigil doe and hati nihh berdebar debar nak ckp ngn die..tapi setelah 3 minit berlalu, semuanya kembali normal..aku mula selesa dgn diee..hahaha..impian aku tercapai utk lepak dgn die..dan utk yang pertama kalinya aku mintak num fon perempuan secara face to face..perghh, dapat pulakk tuhh doee..happy gilee laa seharian tuhh..rase mcm taknak balik jehh..heeheehee..
Sejak hari itu, kami saling berhubung melalui telefon mudah alih..ghahaha..bahagianya rasa hidup aku nihh ouhh..pernah jugak lepak jalan jalan dgn die sekali dua..memang time tuhh die single, tapi setelah sebulan kiteorang kawan rapat..tetibe jehh aku dapat berita yang die dah couple balik dgn ex-bf diee..huhhh, tgk tgk tgk..kenapa hidup aku sentiasa malang?? haishh..dah elok elok dahh nihh, ade jehh yang potong line aku..ishh..gentle doee, setiap hari teringatkan kat gadis tuhh jehh..kali nihh tak maen laa satu sekolahh kann..hahaha..kalau satu sekolahh, memang best arr..hmm, tapi nak buad mcm mane..aku nak msg die kang, confirm confirm die tak reply..penah sekali aku call die..tp die tak angkat..sampaikan aku dgr satu lagu nihh jehh, teringat katt diee gile gile ouhh..huhh..ehh tapi tapi tapi..kali nihh cerita aku tak berakhir dgn 'byebye gadis' tauu..haa, lain sikit..aku tak kesah arr ape ape nak jadi, jadi laa..aku tetap tunggu gadis tuhh..semakin hari, aku semakin berjauhan dgn die..bf die delete aku dri friend facebook die..bf die delete num fon aku dlm hp die..sampaikan satu hari tuh, aku tgk calendar yang lagi dua hari birthday gadis tuhh..aku rase mcm nak contact die balik jee ouhh..aku kuatkan hati then pada malam birthday die tuhh aku call gadis tuhh..seperti biasa, aku ucapkan hello .and gadis tuh ckp siapa nih..huhh, aku tatau arr gadis nihh dah hilang ingatan kee hapee..bolehh die tak kenal aku pulakk..tau arr dah 8bulan tak contact kann..aku pun kembalikan lah ingatan die tuhh..dan finally, gadis tuhh ingat jugak kat aku..actually, bf die yg delete num fon aku kann..alahh, biaselaa jealous lebih laa tuhh..tepat pada masanya jugakk, die dah break dgn bf die..hip hip hooraayyy..tak sia sia lahh aku tunggu gadis tuhh kann..now, kami contact semula and senang cite teman tapi mesra lahh..hahaha..and aku paling suka die ckp 'so sweet' ouhh..rase mcm nak tergelak pun ade..hahaha..aku harap, cerite aku dgn gadis nihh tak berakhir dgn tragedi yang tragis laa kan mcm minah, hot chick dan gegurl..memang aku dgn gadis nihh still kawan lagi smpai sekarang and maybe aku akan try ke peringkat yang seterusnya iaitu ke peringkat yang lebih serious kott..hahahaha..teeeettt..ehh, dah dahh..cukup smpai disini..kang korang fikir lain pulak yehh..nnti bikin kontroversi ! berfikiran terbuka okayy?? anggap jehh mcm borak borak kosong..hehehe..akhir kata, tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi ! byebye kawan :DDD

:)