BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

25 April 2011

Doakan saya :')

Okayy, esok atau dah pukul 12am nihh, kire hari nihh jelahh ehh...hahh, merupakan hari aku amik test driving license buad kali yang keduanya..ouhh, mcm haremm jehh kann..mcm mane laa aku bolehh failed ouhh..haha, yang kelakar nyaa, akak yang ajar aku bawak krete tuh bolehh bantai borak ngan aku mcm nihh plak, "Hafiz, kali nihh kau lulus laa yeee, bawak laa kerete betol betol..tak malu ke dgn awek awek yang dah buad lesen krete dgn sekali test jee? " ish3..terasa hina pulak doee aku time tuhh..hahaha..alahh, ritu aku buad maen maen jehh tuhh, bolehh arr failed..laii test jalanraya lahh..mwahaha :DD .haa, tapi takot laa jugak ouhh..yelaa, takut bende yang sama berulang kat aku..ohh tidakkk..aku akan buadd betol betol..biaa arr krete tuhh drift kee, terbang kee, langgar tester JPJ tuhh keee, janji aku puass..kah kah kah...!

Alritee, pada post yang lepas ingat tak aku ade post pasal kenangan aku time form 2 sehinggelahh form 4 kan kan?? arghh kau tak ingat dahh laa, tapi kepada yang ingat tuhh, mesti ramai yang tertunggu tunggu kenangan aku time form 5 kan?? okay arr mcm nihh story diee, haaa..nmpk tak nmpk tak, smua pembaca blog setia aku dah mula excited nak tahuu..mwahaha..bajett jehh kan aku nihh..hahaha..yelaa aku nak share laa nihh situasi aku time form 5 mcm mane kat korang, tapi esok esok jelahh yehh..terasa mengantuk tambahan pulakk esok kene bangun awal..pape pun sebelum aku start membebel panjang pada post yang seterusnya, ape kate kite sama sama dgrkan dulu lagu situasi dripada Bunkface..mari nyanyi sama sama.. :)