BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

19 April 2011

Situasi :)

Diskriminasi menjatuhkan aku, reputasi kini menjadi bisu..dan aaaaakuuuu, eh eh eh..ape nihh nyanyi lagu situasi pulakk..relekss laa derr..gua mahuu ceritaa nihh..yelahh, dah alang alang bosan tatau nak wat ape kan pepagi mcm nihh, tambahan pulak suasana dan situasi yang tenang dan tenteram..so aku nak post laa something kat blog aku nihh..sekurang kurangnyaa bernafas lahh jugakk kn..hehehe..hmm, dah beberapa hari dahh aku tak post cerita kann..maklumlahh, niat nak post ade, tapi nak melakukan niat tuhh susah..org kate kalau niat pun dah dapat pahala kan? haha..ape kene mengene post cerita dgn pahala nihh?? arghh, aku dah mengarut..kih kih kih..alahh, biaselahh kann..mau bikin panjang sikit mukadimah pada post kali nihh..mwahaha..

Okay, actually semenjak dua menjak nihh aku ade laa terfikir jugak ouhh pasal zaman persekolahan..hehehe..sape tak rindu woo nak masuk sekolah and buad keriau dlm kelas..kah kah kah..hmm, dan kekadang aku ade terfikir jugak pasal member member perempuan yang aku nak kenal dgn lebih rapat dulu..kebanyakannya budak budak perempuan junior sekolah aku laa kann..tak men arr sama umurr..hahaha..sebelum aku nak cerita dgn lebih panjang, jap jap nak bukak kipas dulu..panas sehh..hehehe, itupun nak bgtau..hahh, aku harap lepas korang bace post nihh, korang open-minded lahh sikit kann..jgn laa nak kate aku nihh itulahh, inilahh..lagipun standard zaman sekolahh lahh ouhh..waktu nilahh kite nak menceburi bidang penggatalan..ghahaha..hahh, jgn fikir lain okayy..open-minded, open-minded..andd, sebelum aku berganjak ke perenggan yang seterusnya, kepada sesiapa yang telah disahkan oleh doctor di klinik klinik berdekatan bahawa dirinya berfikiran sempit, harap korang stop bace lepas aku kire smpai 3..siji, loro, telu dlm bahasa jawa atau bahasa english education nya one, two, anddd three..haaa, nmpaknya, smua taknak berganjak yehh dri blog panas nihh..hahaha..bagus bagus, mcm nihh laa rakyat Malaysia yang sentiasa berfikiran terbuka..good good..

Hmm, siapa yang tak pernah bercinta kann di alam persekolahan?? cume budak budak nerd jelah yang takut nak bercinta ouhh..maklumlahh, terikat dgn buku dan nak jaga reputasi akedemik..ceywahh..and aku nihh masa sekolah dulu takdelahh nerd sgt kot, and takdelah gangster kot..malahan aku nihh penakot ouhh..lagi lagi gaduh..perghh, cube korang bayangkan kalau gaduh then mulut rabak, mata buta, hidung sopek..tak kee mampus tuhh kene bahan smpai mati..ish3..tak patot..hehehe..actually aku nihh takde la suka gaduh and tak pernah merasai pun kenikmatan gaduh di zaman sekolah..best kee haa?? ntah laa..bg aku, gaduh nihh utk budak budak yang bajet nak tunjuk kuat jee dpn perempuan lagi lagi time nak balik sekolah tuhh..c'mon laa..bukan disitu tempatnyaa okayy..yelahh, memang aku penakot and kalau aku gaduh pun confirm aku yang rabak..so what?? bg aku, aku lebih suka kenal and kawan dgn org..tapi sometimes tuhh aku tak pandai gak nak bergaul especially dgn budak kire kire gangster laa kat skolah aku tuhh..diorang sbnrnyee okay kalau kite okay dgn diorang..aku pun kekadang tegur gak budak budak cmtuhh..tapi tegor tegor biase jelaa kann..itupun diorang kate aku nihh kat sekolah sombong and poyo..aduhh, diorang nihh sebenarnyaa tak faham ouhh ape masalah dlm diri aku nihh..aku bolehh jee nak tegur diorang macam memember rapat aku, tapi tulahh..aku cuma risau diorang tak layan aku..bukan sombong lahh..memang dah cara aku, org kene tegur aku dulu and aku janji selagi aku hidup, smpai bile bile aku akan tegur korang walaupun korang dahh jarang tak tegur aku..

Hmm, okehh..beralih pulakk kepada perempuan perempuan junior masa zaman persekolahan aku dulu..hahaha, dripada tadi lagi aku nak cite..tapi susah betullahh nak bukak cite ouhh..hehehe..masa sekolah dulu memang aku akui aku ramai kenal aweks aweks junior..haha..best woo kenal dgn diorang nihh sbnrnya..kaki layan, kaki borakk..perghh, menjilat jari lahh..hahaha..masa aku form 2, yelahh bodoh bodoh lagi kann and tak kenal erti hidup lagi..tapi aku kenal laa erti bercinta..hehe..aku ade kenal ngn sorang minah nihh..kawan sekelas aku laa..alahh, time tuhh budak budak junior tak masuk lg sekolah aku tuhh..baru berapa kerat sgt laa awek kann..lagipun, smua stock kecik kecik jehh..hah, pasal cowok cowok junior nihh nanti aku cite..heehee..okay, aku kenal laa ngan sorang budak perempuan nihh..budak sekelas aku and kebetulan, masa form 2 plak die pindah kat skolahh aku..aku pun apa laga, saje nak test line..hehe..dpt laa num fon minah tuh dripada member aku..boleh dikatakan setiap hari jumaat, sabtu and ahad aku text diee..borak borak kosong jehh..and smpai satu tahap tuh, aku rasa mcm nak couple jehh dgn minah tuhh, aku tanye laa pendapat aku dkt sorang member rapat die nih, tapi member aku yang rapat dgn minah tuh kate, minah tuhh tak suke couple..so, aku terimalahh hakikat bahawa aku dgn minah tuhh boleh dikatakan kawan rapat jelahh kot..aku rase minah tuhh sorang jehh yang sedar tak sedar ajar aku utk tidak ber-couple couple masa zaman sekolahh ouhh..smpai laa form 3 aku rapat gile gile dgn die, and sorang member aku nihh kate, minah nihh dah couple dgn budak senior sekolah aku..fuhh, time tuh luluh beb..mane taknyaa..kalau laa aku tau die dah suka couple couple nih, dri sejak dulu lagi aku dah msuk line..smua salah member rapat die la nihh..hahaha..tadelahh, maybe dah tade rezeki kot aku dgn minah tuh nak bersama..and sejak die couple, aku terus tak text die..smpai sekarang pun tegur mcm tuh mcm tuh jehh..byebye minah :(

Masa form 3 lepas jeh aku tak contact and jarang tegur minah sekelas aku tuhh, aku rasa mcm bosan sgt ouhh..lama jugak laa aku sepi kan diri nihh..sedih pun ade sebab melepas..haishh..tapelahh..hehehe..setelah lama punya lama aku tak layan perempuan sebab nak focus kat pmr laa katekan, akhirnya rezeki dtg melimpahh..hahaha..masa akhir tahun mcm tuhh kot, member rapat aku nihh couple ngn awek junior..time tuhh, awek junior tuhh form 2 laa kann..dan kebetulan, ade sorang member die nihh..perghh, terbaik laa..hot chick bebb..aku pun mintak arr num fon hot chick tuhh daripada member rapat aku melalui awek die..tak sangka pulak die bagi and hot chick tuh pun nak kenal aku..wahhh..gembiranya..hehehe..die ade bagi aku something masa hari koperasi..time tuhh dah awal aku form 4 dahh..smpai sekarang aku simpan barang tuh walaupun dah agak berhabuk..hahaha..sempat laa jugak rapat ngn die and text segala bagai..tapi tuh semua tak lama..yelahh, aku fikir gak masa depan doe..memang arr time tuh hot chick tuhh single..tapi, die tuh sosial gile doee..risau laa pulak susah nak jaga..hehehe..lama kelamaan aku rase makin lama, aku dgn hot chick tuh dan semakin berjauhan..dan akhirnya kami lost contact..padahal satu sekolah tuhh..tapi kalau selisih kat sekolah senyum jelah kann..kang kontroversi pula..hahaha..byebye hot chick :(

Naik jehh form 4, aku mula lepak ngan memember baru seperti suhaimi, raja, wan..syamil ngan epin dripada aku form 2 kami dah satu kepala dahh..cuma naik form 4 nihh jee kami nak tambah anggota kann..hehehe..dan secara tak langsung, lepas jeh aku lost contact ngan hot chick tuhh, aku kenal ngan sorang gegurl nih..hehehe..time tuhh gegurl nih form 2..ntah lahh..aku mula rasa nak kenal die dgn lebih mendalam pun sebab tak silap aku die ade add aku kat myspace and secara kebetulan die budak skolah aku..tatau laa pulakk kann..hahaha..time tuhh myspace lagi..budak budak lg ouhh, biaselahh..heehee..aku pun lupelahh mcm mane aku boleh dpt num fon diee..gentle dohh..tetibe plak ade kat fon aku nihh..hahaha..aku pun layan laa gegurl nihh..caring kat die, text die hari hari, penah jugak laa sekali dua kua lepak..akhirnya, aku dah mula rasa suka and rasa mcm nak ke peringkat yang lebih serious dgn gegurl nihh..tapi sayangnya, die tak bersedia lagi utk ke peringkat yang lebih serious dgn aku..tapelahh, aku berkawan jelaa dgn gegurl nihh..and standard manusia lah kan, kalau dah takdapat gegurl tuhh..mula laa rasa mcm malas nak text hari hari, nak caring and senang cite mula laa rase mcm nak berjauhan..yelahh, dah confirm confirm jadik kawan sampai bebile kot..baik aku kenal ngan aweks lain..hahahaha..sampai sekarang gegurl tuhh pun dah jarang contact aku..arghh, lost contact lagi..byebye gegurl :(

Haaa, naik form 5..aku dah mula rasa bukak mata dohh..kih kih kih..alahh malas laa nak cite..penat lahh type pepanjang..lagipun dah pukul berapa dah nihh ouhh..esok kerja..sorrylaa kepada sesiapa yang tertunggu tunggu cerita aku masa form 5..bukan ape, letih arr..cukup cukup laa tuhh okay aku share cerita kat korang..penutupnya, lepas aku dah cite masa zaman zaman persekolahan aku yang boleh dikatakan dekat 4 bulan berlalu nih, aku harap korang takdelah anggap aku nihh teruk kee, buruk kee, bajet bajet kee, pape jelah..and, tak salah kan aku nak kongsikan kenangan aku kepada semua?? lagipun blog aku, peduli ape..yang penting skg aku nak carik duit..bolehh enjoy sakan lepas nihh..taksabar nak tunggu bulan Jun ! mwahahaha..chiaoww~~