BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

15 April 2011

Oooo Soley Soley !

Hahaha..kelakar doee lagu nihh..tadi tak habis habis nyanyi lagu nihh dkt redbox ouhh..aku nyanyi lagu nihh duet dgn ayie memang masuk air laa kann..macam haremm jehh..hahh, ape cerr nihh tetibe soley soley doe?? haa, cmni..actually rini dak dak class aku ade wat reunion..yelaa, setelah beberapa bulan tak berjumpe, akhirnyaa budak budak perempuan class aku pun aturkan laa satu majlis jamuan makan makan sambil berkarok ni dkt Redbox Sogo...aku dahh agakk, diorang mesti rindu aku punyaa, tuh yang diorang sanggup wat majlis majlis mcm nihh..hahaha..bapak perasan laa syialll..haihh, aku rase Redbox Sogo nihh takk best sgt laa ouhh tempat diee..mcm biase biase jehh doee..yelaa, kalau buad kat Redbox Pavi kan lagi best..awek pun ramai beratur nak beli ticket wayang kann..bolehh laa singgah singgah sikit kat wayang tuhh..ahahaha..tapi tapelahh, thanks laa kepada smua yang bersusah payah terutamanya Sally, Ain Nasrie, Fareedah dan sekutu sekutu mereka utk menjayakan majlis nihh yehh..nnti lagi 40 tahun akan datang, buad laa lagi..kali nihh tak men arr redbox redbox kann..buad kat masjid jela nmpaknyaa..sama sama buad doa selamat and tahlil sikit sikit..memang time tuhh, smua stock bertongkat laa dohh..ghahaha..kesian korang kene pakai tongkat..heehee..padahal mcm laa aku pun tak join sekaki ngn diorang kann?? hahaha..tulahh, pejam celik pejam celik, cepat bebeno mase berlalu..umur semakin meningkat, tapi amalan semakin berkurang..adoyy..kekadang aku terfikir jugak kalau kalau ajal tak panjang kann..mcm mane laa nnti ouhh..fuhhh, takot laa jugakk fikir pasal mati nihh ouhh..sekarang sedaplahh kann boleh enjoy enjoy..hmm, ehh dahh pertengahan bulan April dahh kann?? aku rase mcm baru hari tuhh aku post pasal pembukaan bulan April..tak lame lagi bulan May menjelang..aku kene bekerja keras sikit laa carik duit poket secukup cukupnyaa sebab awal bulan June aku target aku dahh nak berhenti kerja dahh..wahh, itu jam arr gua melepakk jehh kann smbil tunggu tawaran sambung belaja..tapi tapi tapi, aku risau laa jugak kalau tak dapat tawaran sambung belaja dohh..takkan nak masuk college plakk...haihhh, harap haraplah rezeki aku ade utk masuk IPTA..hahh, okaylaa geng, esok kerjaa laa..tido dulu lahh yehh..assalamualaikum kawan kawan :)

p/s : tatau laa you perasan ke tak yang skg nihh kite dah semakin rapat kan..heehee :)