BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

12 April 2011

Lu Langsi Lu Mati ! -Part 2-

Haishhh, gua bengang betullahh..hehehe..saje jehh bikin bingit sikit ini blog kann..dahlama blog nihh tak panas mcm microwave kat umah aku niee..hmm, okayy, kite telahh saksikan satu drama yang baru saja diterbitkan pada hari semalam, dan pada hari ini muncul lahh jawapan kepada konflik drama tersebut..alahh, kalau cite korea ke cite endon kee, paling tidak mesti smpai beratus ratus episod utk selesaikan konflik konflik bodoh kan?? tapi kalau cite melayu mesti paling busuk pun berpuluh episod jee..sebab ape?? sebab tak bnyak idea laa cite die..heheheh..ehh, dah lari topik dahh nihh..haa okay, straight to the point jelahh..seperti yang korang bace post aku sebelum nih, semalam aku ade bengang ngan sorang budak perempuan..actually salah faham jehh kot..aku tataulaa plak die nak bergurau kann..tapi, kalau nak bergurau tuhh ikot tempat laa sket yee bebb..tgk, kan aku dahh mencarut carut ! haihhh, tapelahh bende dah lepas kann..so, kau pun dah mengaku kesalahan kau..and kau sedar..baguslahh..aku harap lepas nihh kau berubahh laa jadi matang sikit okayy..takpayah laa kau rase selesa sgt dgn perangai kebudak budakkan kau tuhh, sebab hidup nihh makin lama makin maju kehadapan..takkan laa kau nak berada dibelakang org disebabkan dgn perangai kau tuhh..aku harap kau berubah laa yehh sebelum terlambat..bukan aku suruh kau berubah jadi transformers kee, power rangers kee..tapi kau berubah laa jadi manusia manusia biasa yang tak menarik perhatian org lain..senang kann??takpayah nak bajet bagus, takpayah nak tergedik gedik, takpayah nak jaga tepi kain org..just jadi diri kau yang sebenarnya..maksud aku, diri kau yang baik laa kann..yea, memang susah nak jadi baik..tapi, kalau kau baik dgn org, mesti org akan baik dgn kau..aku nasihatkan kat kau nihh pun sebab aku still anggap kau nihh kawan aku..tak elok laa plakk bermasam masam muka..kau pun dah kenal aku dgn memember aku kann and kekadang lepak pun sesama dulu..okay, so jawapan utk segala konflik metropolis nihh sudah terungkai..aku ngan budak perempuan nihh pun dahh berdamai and die dahh mintak maaf smua dgn menggunakan kemahiran karangan BM diee tuhh membalas teguran aku di Facebook semalam..ponekk gakk lah denn nak membaconyo..panjang bebeno..hmm, kalau tiada apa apa masalah lagi, akhir kata aku pun nak mintak maaf gak laa kat budak perempuan nihh sebab dahh mencarut carut kat diee semalam..mwahaha..bukan ape, bengang arr bebb! kihkihkih..chiaoww~