BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

11 April 2011

Lu Langsi Lu Mati

Haishh, gua bengang betullahh ouhh..rase mcm nak bann jee sorang budak nihh..tapi nasib baik kau perempuan kann..aku tatau laa ape masalah budak nihh..nak kate tak matured tuhh, dahh besa panjang dahh..tapi, still lagi mcm budak budak yang baru lahir hisap #$%!@ mak die..huhh, asal hah kau suka sgt nak jaga tepi kain aku?? pegy mampus laa aku nak buad ape punn..ko cite, mcm aku nihh jahat sgt jeh kann..c'mon laa, ko sedar sikit kau tuhh budak hingusan lagi..setakat topup pun parents yang tapau takpayah cite ngan gua laa okay..habis kan sekolahh tuhh dulu baru kau bolehh nak berlagak lagak 'up' laa..aku malas laa nak mencarut carut nihh..nnti org bace blog nihh punn rase mcm nakk kahak muka kau disebabkan dgn perangai kau yang selekeh tuhh..ko ingat kau bagus sgt laa smpai nak kenekan aku segala bagai?? kau saje jehh kan nak menjatuhkan aku?? kau sukalahh kan kalau hidup aku merana?? ouhh, memang ko silapp laa wehh..kalau dulu kau nak kenekan aku sekadar utk kau ngn memember kau gelak kan aku bolehh laa..aku takde laa kisahh sgt..aku tau itu sekadar gurauan kann..no hal laa beb ! tapi, smpai nk memburuk burukkan aku and bgtau kat someone pasal perangai dgn sorang budak nihh, tuhh memang dah lebih laa kann..beragak laa sikit ! menjatuhkan maruah punn ade..and, org lain pun akan kurang kepercayaan kat aku..huhh, itu memang bikin panas ar syiall...aku bile bile jee laa bolehh kenekan kau..tapi aku still fikir kau nihh salah seorang member aku jee..ehh, belum habis type lagi..salah sekor member aku yang paling pukimak laa kann..kau tau takk, kau dah tercalon dikalangan member yang cibai pernah aku jumpa..tak kesah laa kau nak menyampah kat aku kee hapee..tapi, aku rase lagi bagus kalau kau menyampah kat aku jee...senang sikit hidup aku...aku taknak mintak pape pun dari kau..just satu jehh, jadi laa matang sikit and takpayah laa nak jaga tepi kain aku smpai nak sebarkan berita berita yang teruk pasal aku..kau ingat sikit, kau tuhh cume perempuan hingusan yang tak kenal lagi dunia luar sebenarnya..setakat berlagak kaya tapi menghabiskan duit makbapak buad ape kann..elok satu bala yang teruk datang kat diri kau jee, baru kau sedar..ramai dahh taksuka dgn perangai kau yang tergedik gedik tuhh...tapi, kau ade perasan tak?? kalau kau dapat ubah perangai kau, baru kau bolehh nak nasihat kan org org mcm aku nihh okayy..aku memang tak bagus mcm kau..tapi, sekurang kurangnya aku tak memburuk burukkan org utk menjatuhkan die..aku pun tatau laa kau manusia jenis ape doee..manusia yang bertopengkan setan agaknyaa..sedar laa okayy sebelum terlambat..tadi, aku baru slowtalk dgn budak nihh menerusi facebook..tapi tataulaa ape jawapan die sebab tadi die offline pulakk..so, kite sama sama jela tunggu jawapan dripada budak tuhh sehingga die online okayy..dan lagi satu, ade pesanan ringkas dripada penaja blog nihh kepada budak 'wanted' tersebut..jangan sampai gua 'sentap' lu, baru lu tahuu langit nihh tinggi kee rendah bhai..mwahaha..alright, bye..peace no war ! :)