BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

06 April 2011

Bosannyaa kerja !

Haihhh...gentle siott aku rase mcm malas gilaa doee nak kerjaa..tapi tulaa..tak kerja kang takde duit pulakk..huhh, tadi pun aku kerja macam lemau jee ouhh..malas nk begerakk ! tambahan plakk, ade sorang staff yang kerje dgn aku nihh asyik menularr jehh..pantekk betull..masuk keje dlm 20, 30 minit mcm tuhh, then terus menghilang smpai sejam..pukiamak doee..rase mcm nak sound sound jehh kann..tapi nak wat cmnee..die lebihh berumur dripada aku..so, kene laa hormat sikit kann..kekadang taley jugak nak hormat org sgt..yelaa, mcm mane kite nak hormat org kalau org tuhh sendiri tak hormat kite..kekadang aku bengang laa jugakk die tinggalkan aku buad keje sesorang..mentang mentang laa skg nihh aku dah bolehh buad mcm mcm kerja, die mcm pergunakan aku pulakk..damn arr..smpai bilee nih sial aku nak berdiam diri..kang aku bersuara kang bergaduh plakk..mane taknyaa, dulu masa aku bodoh bodoh dulu tatau nak wat kerja, die laa yang ajar aku itu ini..so, aku mcm anggap die tuhh "sifu" aku laa kann..tapi skg, sifu makan tongga..haishh..sabo jelahh..nak menular pun ajak laa aku skali kann..bodohh betul..part menular punya pembelajaran taknak ajar aku pulakk..huhh..tgk laa nnti kalau aku dah benti kerja kat situ..mampus laa kau wat kerja sesorang yehh..tunggu arr bulan Jun jap g..menangis laa kau buad keje tanpa menular..memang padan muke ko..dahlaa masuk keje pun lmbat skg..tp time balik nak awal jehh ouhh..tapee arr..kau senang laa dulu yehh..hmm, parah kann kalau keje jadi kuli org nihh?? tulahh, kepada adik adik diluar sane tuhh, belaja laa leklokk okayy..jgn menyesal di kemudian hari dahhlaa..aku keje part time nihh pun sebab nak duit jehh..kalau makbapak aku kaya, memang aku hasil jelaa cite diee..hehehe..lagipun aku kerja ni utk pengalaman aku jugakk..dah mcm mcm kerja yang aku bolehh buad..and dah 2 tempat kerja yang aku dahh kerja selama 4 bulan nihh..mcm mcm kerenah org yang aku jumpa..hmm, kalau laa masa depan aku mcm memember aku yang kerja jadi kuli org nihh, perghh..mcm mane laa nak hidup kann..aku haraplaa nnti masa depan aku, kalau kerja pun takdelaa jadi kuli org nihh..paling tidak pun berpangkat laa sikit kann..hehehe..okaylaa geng..masa utk melepak dgn memember nihh..chiowww~ :)