BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

08 May 2011

Berharap peluang kedua :'(

Okayy, harinih sikit jee aku nak update pasal kehidupan aku..hmm, actually semalam aku ade check tawaran IPTA mane yang aku dapat..masa type i.c tuhh sumpah berdebar debar dohh..dan akhirnya, dgn dukacita dimaklumkan bahawa aku takdapat mana mana tawaran IPTA..huhh..tade mood gile siott..dahlahh matrikulasi pun tadapat..IPTA pun sama gak ouhh tak dapat..asal nihh haa?? member aku yang result cukup cukup makan pun bolehh dapat UiTM, tapi kenapa aku tidak?? kenapa government tak bagi aku peluang utk majukan negara nihh satu hari nnti?? kenapa?? mengapa?? ohh tidakk..rasa mcm nak menanges jehh..maybe aku salah pilih course or memang tade rezeki aku utk sambung belaja kat IPTA..hmm, IPTS?? Form 6?? bukan nak berlagak ape lahh kann..tapi seriously, skg belum masanya lagi utk aku fikir pasal IPTS or form 6..IPTS banyak pakai duit..and belum tentu masa depan nnti terjamin..form 6 pulakk, ramai yang kate susah..huhh, mcm mane nihh?? bagi aku lahh kann..kepada member member aku yang frust menonggeng tuhh, aku rase baik korang relax dulu ouhh..takpayah apply IPTS or form 6 dulu wat mase skg nihh..yelahh, kan boleh buad rayuan lagi kann..aku rase ini baru 1st intake..kebiasaannya 1st intake utk budak budak yang pandai jehh ouhh..kalau untuk budak budak yang sederhana nihh, maybe 2nd intake kott..ini bukan utk menyedapkan hati kee hape..tapi, mungkin ini boleh jadi kenyataan kee kann..fikirlahh..nihh Malaysia maa..kalau budak yang masuk IPTA tuhh smua pandai, habis takkan budak budak yang sederhana pandai nak menganggur betul tak?? ini bagi aku lahh kann..tapi, suka hati korang lahh..yang penting sekarang aku nak tunggu dulu keputusan rayuan aku nihh..kalau cannot go jugak, mungkin aku terpakse fikir sikit kot cara utk aku berjaya nnti..sama samalah kite doakan yehh semoga sama sama kite berjaya nnti..Aminn~ :)