BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

12 May 2011

May :)

Wowww..sedar tak sedar dah dkt pertengahan tahun dahh kann..and kepada anak anak yang bersekolah dan sedang menghadapi mid term tuhh, gudluck lahh yehh..semoga time amik report card nnti makbapak korang tak memekak yehh..hahaha..ehh lupa, gua dah habis sekolahh..rindu doe nak suruh mama aku amik report card kat sekolah and masa on the way keluar sekolah tuh rindu nak dgr mama aku membebel pasal pelajaran aku..hahaha..sempat jugak doee dia membebel..hahh, pekak kan telinga jelahh yang mampu disamping segan dgn memember kat sekolah tuhh..hehehe..tapi, itu semua dah berlalu and aku rindukan saat saat ituu..hmm, sekarang aku dgr dah ramai memember aku yang dah masuk form 6 doee..yelahh, sebab dah tadapat tawaran IPTA kann..tapi aku nihh?? aduhh..serious doee, aku tak fikir ape ape lagi nihh utk sambung belaja semua..haishhh..rupanya susah jugak kann nak sambung belaja kat IPTA nihh..cuba kalau nak masuk IPTA senang macam nak daftar masuk tadika dulu..haha..kepala hangguk hang..memang tak maju laa kan Malaysia nihh..heehee..tapi tulahh..aku still lagi berkeras hati utk tunggu rayuan IPTA nihh..fuhhh, dahlaa..malehh arr citee pasal nihh..hmm, dah dekat pertengahan tahun nihh, rasa mcm tak sabar pulakk nak enjoy doee..yelahh, dah semakin hampir nak berhenti kerja kan..memember aku yang sebaya dgn aku kat tempat kerja, smua dah kuar hp baru, moto baru, mcm mcm lahh yang baru..alasannya, nak nmpak kan gaji..haha..tapi aku belum lagi nampakkan duit gaji aku tuhh nak beli barang barang ouhh..rasa mcm sayang jehh nak guna duit nihh..kang kalau dah terguna sehengget, mesti nak guna semua duit tuhh ouhh..hehehe..nnti aku mati, aku wasiatkan pembaca pembaca setia blog aku, tanam duit simpanan aku tuhh kat kubur aku ehh?? haha..bolehh pulakk duit bawak mati kann..ish3..hahh, ape daaa guaa mengarut nihh..hehehe..biaselahh, dahh tatau nak buad ape punya pasal kann..cangkul pun cangkul lahh..okayy, nak blahh laa nihh ouhh..chiaoww~~ :)