BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

16 May 2011

Bersawang :)

Woww, dahh bersawang dah nihh beb..aku malas betul laa doee nak update blog..lagipun bukan ade ape sgt yang berlaku dalam kehidupan seharian nihh..pegy kerja pagi, balik kerja malam..dan lepas tuhh online . itupun takde wat pape ouhh..nak tidur awal, confirm confirm punya terlelap dlm lingkungan kol 4am ouhh walaupun aku baring kat atas katil tuhh seawal jam 1am..haihh..dah terbiasa agaknya tidur lambat kann..pastuhh esk nak pergy keje, lambat dan lesu jee doee nak kerja..huhh..serious, aku rase macam malas gila siot nak kerja..yelahh, geram ouhh tgk budak budak nihh hang out kat kl atau kat memana jelahh..yelahh, kalau nak diikotkan, dah dekat sebulan lebih jugak laa kot tak kua kl tuhh..ape lahh bende bende yang baru kat kl tuhh kann..takpe takpe..sabarrr..lagi beberapa hari je nihh ouhh..and aku pun tgh menghitung hari nihh..hehehe..tak sabar siottt..urghhh ! hmm, skg dah tengah tengah bulan dahh kann..bapak kejap masa berlalu..rasa mcm baru semalam aku habis paper SPM..haha..tadelahh, gurau jehh..hahh, nak diikutkan hari nihh hari guru kan?? perghh, teringat pula kenangan kenangan terakhir dkt sekolahh dulu . buad persembahan utk cikgu, bagi hadiah dkt cikgu, minta maaf dkt cikgu, buad jamuan utk cikgu..haishh, bestnyaa jadi budak sekolahh dulu..and aku yakin, cikgu cikgu smua mesti rasa dihargai kan kan..hehehe..pape pun, dah alang alang teringat kenangan lama nihh, apa kata korang layan jap persembahan aku dan kawan kawan aku masa zaman zaman sekolah dulu yee..hahaha..jgn gelakk tau..jeng jeng jeng --->



Time buad persembahan nihh actually kiteorang baru setahun jagung buad band..so, mesti korang rasa mcm berterabur kann?? ha'ahh..memang punn..tapi sekarang kiteorang dah buad arrangement lagu utk lagu nihh..tapi versi rock lahh..haha..yang kiteorang men dulu nihh kat sekolah versi tangkap leleh..kah kah kah.. :)

Haaa, aku drummer yang kat belakang tuhh..ishh, yelah yelahh..nak kutuk, kutuk laa..tahu laa muka terhalang oleh drum tuhh..tapelahh, sekurang kurangnya badan aku nampak kan??..hehehe..aku memang tak suka menonjol nonjol nihh..maklumlahh, nak jaga market laa katekann..mwahaha..tadelahh..hmm, pape pun..sekarang band aku nihh bolehh laa dikategorikan sebagai band yang hampir hampir terkubur..yelahh, kalau dulu bolehh laa lepak sekali satu table kat skolahh..tapi skg smua dah wat haluan masing masing and tempat kerja pun dah lain lain..kalau nak jamming pun kene wat appointment awal awal, baru dapat jamming..payah kann?? it's okay laa geng..lepas nihh gua nak bergerak solo arr..ape?? ingat drummer taley pegy solo kee ? bolehh jehh..hehehe..angan angan besar aku nihh..ish3..aku tak seteruk itu lagi lahh..aku still ingat lagi asal usul aku dgn band nihh..dripada tatau main, sehinggalah bolehh main drum..member member aku dalam band nihh semua support aku dripada belakang supaya aku boleh jadi drummer yang perfect walaupun setiap kali jamming, aku bnyak buad salah..haha..tapi, itu cite time dulu dulu laa masa band aku nihh baru nak ditubuhkann..hehehehe..serious doe, aku rindukan saat saat masa memember aku dalam band nihh bongok bangang lagi bodoh plus plus nak men instrument..hahaha..kasar ke?? relax arr geng..mcm tak biasa pulak bertumbuk..kih3..hahh, gua dah tercite pasal band pulakk dahh..daripada hari guru, tgk aku dah tersesat cerita ke part yang lainn..hadoyy..hmm, okaylahh..gua nak tidur laa mcm nihh..esok harap harap pergy kerja tak lambat lagi..hehe..nak jadi pekerja yang berdisiplin lahh katekann..kuang kuang kuang..hahahaha..okayy, selamat Hari Guru yehh kepada guru guru satu Malaysia..byebye :)