BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

24 May 2011

Citrawarna yang berwarna warni :)

Hahaha..tgkk tgkk, start start jehh dahh gelakk pehal?? salah kann?? hmm, okay assalamualaikum kepada semua pembaca pembaca blog nihh okayy..hahh, yang nihh baru betol kann?? hmm, dah dekat akhir akhir bulann, baru laa aku bersihkan sawang kat blog aku nihh dohh..maklumlahh, guaa ade carier laa bebb..cehh, carier laa sangat yehh..hmm, hari nihh pun ingat malas nak update blog, tapi disebabkan aku telah melalui satu kenangan manis, so mestilahh gua kene update..hehe..lahh, awat aku nihh happy semacam jehh haa?? ya Allah, tolong laa buad aku normal balikk..arghhh, nakk happy jugakk..hahaha..walaupun kenangan tuhh dahh dekat 2 hari berlalu, tapi still terngiang ngiang lagi difikiran nihh..bolehh tak aku nak jumpa doraemon and aku nak mintak ulang balik masa ke 2 hari lepas?? haha, gatai nooo..tadelahh..mcm nihh cerita nyaa..masa hari sabtu lepas memang aku mintak cuti kerja..malas doee nak kerja time tuhh..ade laa alasan alasan tertentu yang aku bagi..lagi pun, aku tahuu hari sabtu lepas tuhh memang hari yang busy doee..confirm confirm letihh punyaa kann..then..

Hahh, kejap kejapp..start jehh daripada noktah noktah atau symbol '......' tuhh kann, bermakna aku dah start cerite pasal hari Sabtu 21 May 2011 okayy...hehehe...hari tuhh aku memang terbangun lambat ouhh..yelaa, dah tak kerjaa kann..so, aku rasa nak habiskan masa dekat rumahh jelahh ouhh..tambah tambah pulakk keesokan harinyaa aku dahh kene pegy kerja balik and kene bangun awal, so hari tuu jelahh aku nakk cover balik tidur tidur aku yang selama nihh tak berbayar tuhh..bangun jee dari tidurr, perghhh..segarr siott..tapi rasa sakit badan laa pulakk ouhh..mungkin tidur terlalu lama kott..apee laa kann..bangun jee dari tidur, aku terus text sorang kawan perempuan nihh..kawan okayy..harap maklum..tiada kontroversi and harap anda berfikiran terbuka..peace :) haa, sambung balikk, aku text laa dia tanyaa pasal citrawarna tuhh..sajee nakk menggedikk japp kann bertanya tanya bagai..padehal dah tauu dahh yang hari tuhh memang ada citrawarna..haha..okayy, then dia reply yang hari tuhh memang ade citrawarna dan dia tnye kat aku datang ke takk..mula mula memang malas dohh nakk datang..and aku reply laa tak datang kot dekat dia sebab aku rasa mcm dia nihh asyik marah marah aku jehh ouhh sejak dua menjak lepas..dia kata aku nihh sensitive sgt..tapi, entahlaaa..biaselahh, dalam hati gua ada taman bunga bebb..hahaha..

Lepas dahh text dia, and aku pun dahh ckp yang aku takk datang citrawarna tuhh, then aku mandi and siap siap sebab nak lelepak japp dgn suhaimi, raja and epin..dah pukul 4pm mcm tuhh baru arr kiteorang lepakk..borak borak kejap and suhaimi kate dia nak pegy citrawarna sebab nak tengok awek die menggedik..hahaha..dan aku pun ckp laa dgn suhaimi yang takpayah laa pegy bende bende tuhh..mesti bosan punya..baik jalan jalan pegy tempat tempat baru..hehehe..baikk punyaa aku hasut diee kann?? well..die punn kate die tak pegy citrawarna tuhh..kihkihkih..kiteorang pun plan nak pegy jalan jalan kat KL jehh kott..dlm kol 5.30pm, barulahh kiteorang blahh daripada Cheras yang tade tempat menarik nihh..mwahaha..nahh engkauu ! tgh tgh highway plakk bolehh bantai hujann ouhh..gile kentang arr meredahh hujan belantara..baju dahh basah kuyup..hala tuju pun tatau nak kemana, then kami pun berhenti laa kejap dekat area area Times Square..dahh alang alang berhenti tuhh..lepak lepak laa kejap kann sambil nak keringkann baju nihh..mencanak jugakk laa nakk keringkann ouhh..nasib baik baju aku senang kering..dah hujan hujan tuhh, terasa laparr lahh pulaa kat tgh tgh KL..apa laga, bantai kedai mamak laa jawabnyaa..hahaha..murah pun murah..yang paling penting kenyang kannn..erkkkkk *sendawa..

Then, dahh makan makan semua..hujan pun berhenti and kebetulan member raja ajak lepak dekat dataran merdeka sebab nak tgk citrawarna tuhh..huhh, seriouss aku malehh gilaa kott nak pegyy..lagipun aku tahuu dia mesti busy ouhh..tapelah tapelahh, disebabkan dah tade hala tuju nihh, aku pun bersetuju laa nakk pegy tgk citrawarna tuhh..tapi sebelum tuhh, aku text dia dulu mengatakan yang aku on the way kee dataran..sesampai jehh kat dataran, mcm biaselahh..cari parking utk ferrari merah aku dan tenggiling hitam suhaimi..hahaha..hinaa jehh doee, motor die kene label tenggiling..ghahaha..lepas tuhh teruslahh bergerakk ke tempat citrawarna tersebut..fuyooo, ramainyaa..jalan punya jalan, yang lagi dua org tuhh dahh lepak kat tempat lain, tapi area area dataran jugak laa kann..tinggal laa aku dgn suhaimi..hahh, aku kalau dahh dgn suhaimi nihh suka buad keje gilaa sikit..sikit jelaa kann..mcm org gilaa laa jugak jalan kaki daripada dataran ke sogo then patah balikk ke dataran semula semata mata nak tgk dia menari..haha..tapi, kami terlambat..urghh, sedihnyaa..takdapat pun tgk dia menari..nasib baik ade lagi satu tarian ape ntah, kiree kemuncak majlis citrawarna tuhh laa dkt dataran and dia pun join tarian tuhh..14ribu org dohh..gilaa mencanak nak carikk dia nihhh..hahaha..dan nasib menyebelahi aku, ituuu diaaaaa :DD .aku ckp laa dgn suhaimi nak buad kerja gila tak turun bawah and tgk dia menari depan depan..gila tak gilaa laa kann..memang kiteorang turun arr..dia menari dekat bahagian depan pulakk tuhh..whaaaa, diaa senyum dekat saya lahhh ! lama gilaa tak nampak dia ouhh..dekat setahun agaknyaa kott..dia menari jehh dia senyum, dia menari jehh dia senyum..hahaha..senyum dekat siapelahh tuhh agaknyaa kan?? ahakss :)

Lepas jehh dia dahh habis menari, dekat tempat dia buad show tarian tuu jugak aku turun..ghahaha..fuhhh..rinduu siott nak berborak dgn diaa..kami snap picture utk kenangan sebab tahun nihh tahun terakhir dia masuk citrawarna laa katekann..borak borak..and dia ajak aku menari pulakk..hahaha..memang tak laa aku nakk menari kann..aku baru bukak langkah sikit dia dahh bantai gelakk dahh tgk aku..ishh..hehehe..tapi memang takpuas laa ouhh hari tuhh jumpa dia..kalau laa aku tahuu mcm nihh kisah aku pada hari tersebut..menyesal pulakk aku fikir yang citrawarna 2011 tuhh membosankann..haha..so, secara rasminya aku tarik balik kata kata aku bahawa citrawarna 2011 nihh membosankan okayy..tulahh, aku nak jumpa doraemon nihh sebab nak ulang balik 2 hari lepas..hahaha..and, terharu jugak laa sebab hari tuhh merupakan anniversary aku dgn dia yang ke setahun sebagai kawan walaupun sebelum sebelum nihh ter-lost contact kann..alhamdullilah, dia still ingat aku and nak berkawan dgn aku walaupun sometimes aku nihh terlalu sensitive bak kata dia..heehee..then, lepas jehh dia dah balik daripada citrawarna tuhh and dah sampai rumah, aku terus on the phone dgn dia..hahaha..suara dia jadi rock lahh..tulaa, menjerit kuat sgt kann..semangat lebihhhh ! hahaha..sekarang, dia tgh demam pulak...huhhh, kesian dia kann..tulahh, active sangat..hopefully dia cepat sembuh and thanks dkt dia jugak sebab happy kan aku pada 21 May 2011 :')

Dia :)
Sekian..assalamualaikum !