BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

25 May 2011

Politeknik ?

Okayy, sekarang aku tahuu ade dikalangan memember aku yang dah masuk form 6 tuhh dilemma nak masuk politeknik ke takk..haha..kesian mereka..hmm, actually aku pun dapat gak politeknik nihh..dapat dekat Perlis noooo..bapak jauhh kann?? aku dapat course Diploma Teknologi Maklumat (Rangkaian) . hahh, ape lancau punyaa course daaa?? hahaha..aku tak target pun yang course nihh aku dapat doee..aku rituu cumaa maen apply jehh..salah aku jugakk kann?? adoyyy..now, aku pun tatau laa nak pegy ke takk..huhh, tak sanggup siot nak tinggalkan KL nihh..ish3..aku pun sebenarnyaa dalam dilemma jugakk ouh..tapi kemungkinan besar, aku tak pegy..aku nak tunggu jugak 2nd intake utk matriks atau IPTA..degil kan aku nih?? bukan degil, sombong, atau memilih..tapi, politeknik nihh kemahiran kott..haihhh..ntah laa ntah laa..fuhh, risiko gilaa nihh bhaiii..kalau semua aku melepas mampus jugakk nihh..hmm, tolak jelahh tawaran nihh..yang penting kene yakin jelahh kann utk hidup..haha..tapi, harap harap laa aku dapat 2nd intake nnti ouhh..doa doakan lahh yee :)