BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

03 June 2011

Bulan Jun 2011 :)

Wahhh, gilaa lahh..dahh pertengahan tahunn rupanyaa kann..aku rasa mcm baru jee kite smua melalui bulan May ouhh..sekejap masa berlalu..tak sabar nak puasa..hahaha..lagi sebulan dua jee kott puasa dan seterusnya raya aidilfitri akan menjelang..tapi itu kite tolak tepi dulu okayy..sekarang masa utk gemuk kan badan anda..ishh, aku pelik betul laa kenapa badan aku nihh tak berisi risi daripada dulu lagi ouhh..tinggi pun aku rasa mcm sama jehh..kenapa nihh?? ade something wrong nihh..hehehe..arghh, itupun tolak tepi jugak lahh..hahh, amboi, kalau semua ceritee tolak tepi, abis cerita ape yg aku nak ketengahkan nihh?? haa haa?? tertanya tanya?? suspens?? warghh, relekss arr..actually, post kali nihh aku nakk citee sikit pasal kehidupan aku yang lepas and akan datang nihh..kehidupan aku yg lepas mungkin asyik dgn life kerja jehh kann..carikk duit mcm nak mampuihh, tapi hasil nyaa sungguh memberangsangkann..hehehe $$$$..nafsu nakk beli barang tuhh memang banyakk wohh..tapi cool dulu..tahan nafsu dulu kann..itukan lebih elokk..tunggu dahh dapat kesemua gaji, baru aku nak gunakann sikit duit tuhh..kehidupan yang mendatang lepas nihh, aku dah berhenti kerja dahh..lagi tiga hari jehh..yayy yayyy..harap harap laa aku dapat hidup dgn selesa nnti..bangun tidur lambat..dahh tak terkejar kejar nak siap pegy mana mana..hidup lebih terurus..dapat lepak lepak..ishhhh, tak sabarnyaaa..lepastuhh, mesti dahh bosan pulakk dokk umahh kann?? hahaha..itu belakang citee lahh..hmm, okayy kire dah lama jugak laa kann aku tak update blog nihh..semua blogger blogger dahh posted story dekat 2,3 cite kat blog mereka..tapi, tulahh..aku nihh kalau dahh mood nak update blog tuhh, mcm malehh pulakk nak berhenti berceritaa..hahaha..kalau nak diikutkan, kite berpatah balik ke bulan May laa ehh, banyak ouhh kenangan manis and pahit..antara kenangan manis tuhh of course laa time citrawarna kann..hahaha..okayy cukup, and kenangan pahit nyaa pulakk..hadoyy, dalam bulan May jehh dah dekat 2 orang yang nak putus kawan dgn aku...fuhh..awatnyaa merekaa nihh?? teruk sangat kee aku??? tapi nasib baik aku bolehh handle lagi keadaan kann..kalau betul betul putus kawan, mampuihh denn..siapa tuhh, aku taleyy nakk bgtau lahh..nihh dikiraa hal peribadi kot..hehe..hmm, aku rasa dahh tade ape lagi kot yang aku nak ketengahkann utk post kali nihh..itu jelaa yang aku nak share sikit pasal life aku yang kadang kadang terumbang ambing..hahaha..esok kerjaa kerjaa dan kerjaa..okay, tiga kali jehh cukup ehh..hehehe..lepas nihh rabak laa diorang yang kat tempat kerjaa tuhh yee..selama nihh semua nak mengharapkan aku jee..nasib baik tahap kesabaran aku nihh tinggi..ceywahh..okay okayy, nak tidurr..mengantukk woo..byebye ~ :)