BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

07 June 2011

I'm Yours My Baby Gucci Gucci :DD

Hehehe..ape hal laa title macam mengarut gilaa nihh?? adoyy..okay okayy..banyak doee aku nak citee pada post kali nihh..urghh..yang sedihh adaa..yang gembira pun ada..wahhh, cepilih sikit nak aku cite yang manaa??haa haa..korang nihh lembb sgt laa..tapelah tapelahh biaa abg besar yang pilih nak citee sedih kee cita gembiraa ehh ehh..hahaha..okayy, start daripada cite sedih dulu laa..jeng jeng jeng..jap jap..nak set lighting..okayy, camera standby?? 1,2,3 action......

Mcm nihh cerita sedihnyaa, perghh rase mcm nak bunuh diri pun ade ouhh..nasib laa iman aku nihh kuat lagi nak teruskan hidup..huhh, gentle frust gila babi laa..mcm mane aku bolehh tadapat matriks tuhh utk 2nd intake?? aduhh..aku dah mengharap dahh doee..takkan laa aku nak pegy gak politeknik tuhh ouhh?? perlis bhaii..bagak jauhh..asal haa aku bolehh tadapat?? mcm tak guna jehh aku dapat result mcm tuhh..huhhh, haram jadahh betul..tapi, yelahh..bukan rezeki aku laa kann agaknya..ishh..bolehh tak aku nak bunuh sorang budak yang dapat matriks then aku nak ganti tempat die?? haha..okay okay..aku serious nihh..asal gelakk gelakk?? ishhh..hee..tapelahh, nak buad mcm mana kann..rezeki aku kat tempat lain lahh agaknyaa..mungkin ada hikmah disebalik aku tadapat sambung belaja kat matriks nihh..tapi tapi, aku tak puas hati betul lahh ouhh..member aku sorang nihh result lebih kurang dgn aku pun dapat, asal aku tadapat?? itu yang buad aku rasa tak puas hati dgn kerajaan nihh..hahaha..dah masuk kerajaan dahhh..now, aku tatau dahh nak buad ape nihh..takkan nak masuk college dohh?? ish3..takkan nak masuk politeknik perlis dohh?? ish3..habis tuhh mcm mana..serious ouhh, lepas jehh aku dapat tahu yang aku tadapat masuk matriks nihh, rasa mcm tade mood gila gila nak buad something, bercakap dgn org, texting dgn org, nak lepak dgn org..haishh, mcm mcm lahh..aku akan cuba terima kenyataan yang tahap kepandaian aku still tak setanding lagi dgn kawan kawan aku yang dapat masuk matriks tuhh..pape pun, tahniah ehh dkt memember kelas aku dulu yang dapat sambung belajar ke matrikulasi negeri sembilan, melaka dan sebagainya laa..mesti best kan?? tadapat laa aku nak merasa mcm korang..belaja laa elok elok sebab korang dah diberi peluang dahh utk study smpai ke tahap itu..mcm aku nihh..ape pun takboleh..haihh..okay okayy..nak menangis air mata darah sekalipun dah tak guna..yelahh, dulu time sekolah, main main, tidur dalam kelas, kacau org, bising, tak buad homework and sekarang tgk laa..haprak pun tadakk..menyesal ku akui..sekarang aku tgh tunggu rayuan utk UPU tuhh haa..dapat UiTM pun jadikk laa..cuakk laa jugakk kalau kalau rezeki aku pun tade kann nanti..perghh, lagi laa mencanak siott..confirm time tuhh aku rasa nak menangis ouhh.. :'( dahh laa..takut doee nak cite pasal nihh..papehal tunggu jelahh keputusan rayuan aku utk kali yang kedua nyaa pada minggu hadapan ehh..korang doa doakan laa aku dapat..aminn..thanks korang :)

Okayy, iklan bersama pinggan mangkuk hayun yang ditaja olehh kedai pak said..beli satu percuma penerajang..amboi semua nak free, susah arr..masuk toilet pun kene bayar..ish3..

Alright bebehh, sorry laa yee..biaselahh..sedangkan tv pun ade iklan, takkan blog tade iklan kann..tak up laa mcm nihh..hahaha..okayy sambung balikk..tadi aku dah cite pasal kisah sedih yang aku alami pada bulan Jun nihh..and now, gua mahu cite pasal kisah yang gumbira pada awal awal bulan nihh..wuaaaaaaa~~Hahh, lighting okay?? camera okay?? mata hang okay tak nak bace lagi nihh?? okayy ye semua?? 1,2,3 actionnn!

Pasal cite gembira nihh baru laaa ade kene mengene sikit dgn title aku tuhh kann..hehehe..okayy, kite start cite gembira yang pertama laa ehh ehh..untuk pengetahuan anda, aku dahh berhenti kerjaa wooooo..bapak best siaaa..rasa mcm dunia nihh gua yang punyaa laaa..hip hip hoorayyy! so, mulai sekarang aku kene pandai manage duit yang telah aku kumpul selama bekerja nihh supaya aku dapat hidup dgn bebas bebas dan terus bebas..saje nak belajar berdikari sikit..heehee..tapi rasa mcm kosong pulakk kn tak bekerja nihh..yelahh, biasa pukul 10lebih dah kene bangun siap siap dahh..nihh pukul 2ptg punn belum tentu aku bangun..tgk laa sekarang..aku berjaga malam utk meng-update blog nihh..alahhh, tak bolehh tidurkann..nak buad cmnee ouuhh..hahh, tutup cerita pasal kerja tuh and aku pasti sgt sgt yang member tempat kerja aku tuhh merindui aku..hahaha..mana taknya, aku baru berhenti sehari dah ade org call ajak lepakk..tgk tgk . betapa penting nyaa aku kann?? ceywahh..padahal mcm la aku tatau yang diorang nak suruh aku belanja itu ini..sorry sikit..gua kerja bukan utk lu orang okayy..mwahaha..tutup cerita pasal kerja tuhh..and apa apa pun, tempat kerja tuhh bolehh laa dikatakan best..asyuk pun asyukk..cuma kadang kadang tuhh, agak menyinga jugak laa dgn pekerja dkt sana yang kuat menularr..tapelahh, mungkin itu cara diorang bekerja kann..makan gaji buta nihh org kata duit tak berkat..hahh, faham faham jelaa yehh..memang mcm mcm pengalaman jugaklahh kerja kat situ..kene pisau laa..kene air panas laa..haihh, mcm mcm lahh..and dari situ aku mula belajar sifat sifat utk jadi seorang yang penyabar..tahan emosi..berdikari haa haa..itu jehh kott..ehh dah dahh..jom pi mai ke cerita gumbira yang kedua..

*Sound effect lebihh sikittt ! JENG JENG JENG JENG~~~~~~

Hahh, akhirnyaa..dapat jugak aku memiliki Samsung Galaxy Ace yang aku tak beberapa impikan tuhh..hahaha..kenapa aku cakap mcm tuhh?? yelahh, mula mula aku rasa nak beli Sony Ericsson Xperia X10 doee..lepas tuhh, setelah aku research punya research and terbuktilahh yang Xperia X10 tuhh banyak kekurangannya..haishhh, aku minat gilaa doee design phone tuhh..tapi, nak buad mcm mana kann..daripada aku rugi duit beli bende yang akan menyesal kan aku, baik aku beli bende yang akan memuaskan hati aku..so far, aku baru couple dgn Samsung Galaxy Ace nihh, dia okayy lagi laa..smooth jee kulit diaa..wahhh, dalaman pun okayy..fuhh, tak menyesal jugak laa aku dapat dia ouhh..kite tengok ehh berapa lama aku dapat bersama and couple dgn dia..kiteorang start couple pada 6 Jun 2011 tauu..pukul, ehm ehm ehmm..pukul 5.45pm mcm tulaa kott..hehehe..aku sayang diaa sangat sangat sebab diaa hak milik aku sekarang..hanya ajal dan maut sahaja yang dapat pisahkan aku dgn dia..hahaha..yelahh bhai..kerja macam nak mampus jugakk laa sebab nak beli tuhh..aku nihh bukan anak org kaya kann..nak beli pape kene laa usaha dulu..barulaa dapat..and sekarang aku puas hati dgn apa yang aku ada..tapi, aduhh..mesti lepas nihh kuar phone lagi gempak ouhh..ish ish ishh..tahan nafsu tahan nafsu..bersyukurlahh apa yang anda ada kann kann?? haa, pandai punn~ :)

Okayy laa rakan rakan seperjuangan semua..aku nak godek godek japp bini baru tuhh..nak tgk apa yang dia ada..nak upgrade sikit sikit and cuba nak mengenali dia dgn lebih rapat..ha ha ha..okayy kene gelak jugak sekali dgn aku yehh..HAHAHAHA ! akhir kata, Alhamdullilah sebab Allah bagi aku rezeki utk beli barang yang aku nak selama nihh..and walaupun aku tadapat apa yang aku impikan daripada zaman sekolah dulu iaitu nak sambung belaja ke matrikulasi, aku tetap bersyukur atas pemberian-Nya..mungkin setiap yang berlaku ada hikmah disebaliknya..Assalamualaikum :)

I'm Yours My Baby Gucci Gucci :)