BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

25 June 2011

Esok Adelah Ahad :)

Haaa, dah nak dekat berapa hari dah tak update blog nihh..haiyaa..busy laa geng..kenapa dgn esok? haa, actually esok aku akan dapat seorang ahli keluarga baru..esok kakak aku akan nikah dan aku akan dapat abang ipar..so, lepas nihh kakak aku dah tak duduk serumah dgn aku lagi lahh..ghahahaha..baru lah syiok..kalau tak tuh asyik nak membebel jehh..maklum lah, mak nenek laa katekan..hahaha..okayy sikit jehh yang aku dah ringkas kan pasal diee..and yang paling penting maharaja lawak dah smpai ke penghujung..walaupun aku tadapat tgk show tuh secara live, tapi baru tadi aku tgk performance diorang dkt gua tv..hahaha..memang kelakarr laa dohh..pecah perut siott..aku ingat nabil yang menang..last last, sepah dahh..tapi, not bad jugak laa sepah punya kelakar..lawak ala ala melayu gituu..hehehe..jozan pulakk..hadoyy, kureng laa..tapi kire okaylahh jugak daripada jambu..ape pun takbolehh..hahaha..jambu sumpah mcm harem doee..takfaham langsung ape genre lawak diorang tuhh..papepun diorang masyuk laa kan dapat duit beratus ratus ribu..yang hang nihh, habis duit beratus ratus ringgit sebab nak undi mereka..lebur lebur..kesian korang..okay laa geng..gua ade bende nak kene settle nihh..kalau gua free, gua akan update lagi cerita cerita yang best okayy..byebye :)