BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

23 June 2011

Workout - Day 1 :)

Hahaha..okay, hari nih aku dah mula mengiatkan diri di dlm bidang bina badan..macam kelakar kan?? gelak lahh dulu..aku serious nihhh..haaa, lepas nihh nak masuk tournament bina badan lahh..ghahaha..gile hape..mati hidup kembali pun aku taknak badan yang berketul ketul mcm haram tuhh..geli dohh..and forsure mesti pendek nnti..ishh..taknak taknak..hmm..letih ouhh nak buad badan nihh sebenarnya..sakit sakit siut lengan nih..bagak arr..smpaikan nak angkt tangan mcm usop wilcha pun dah tak terdaya dah..hahaha..tunggu tiga bulan kalau nak tgk perubahan badan aku..sabar sabar..tapi, perghhh..tak larat ouhh..nak taknak kene terus kan jugak lah di dalam arena nihh sebab aku dah berhabis bnyak duit dahh..haihh..and tadi lepas workout dkt gym aku terus pegy main futsal..pancit lahh siott..rasa mcm nak termuntah muntah pun adee..loya pulak ouhh tekak nihh..nasib baik aku boleh control supaya tak termuntah..hmm, and lepas dah buad aktiviti aktiviti luar tuhh, dlm maghrib aku balik rumah dan terus baring..ya Allah..nikmat gilaa siot..hehehe..nak tau nikmat tuh mcm mana?? hahhh, korang p baring sana lahh..itu pun mau ajarr kaa?? okay laa, tadi aku rase nikmat tuh sekejap jehh sebab lepas tuh aku nak kuar pegy lepak..now baru balik rumah ni and dah dekat pukul 3am, aku nak rasa nikmat yang sebetul betulnyaa..wahhhh, tilamm!! bantal!! dimana engkau?? okay, byebye :O

p/s : Jangan Menyerah ! :)