BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

12 June 2011

Random :)

Wahhh, sebenarnyee tadee ape pun yang gua nak update kat blog hari nihh..alaa, saje nak cerita cerita kosong..bolehh kann?? okayy, cerite yang panas adalah kelantan tewas menentang terengganu baru jee tadi..haha..ntah pape tah ouhh pengulas game tersebut..gentle tak professional ouhh..aku layan bola tadi dgn memember asyik kutuk pengulas sukan tuhh jee doee..ahaha..mcm haram jee layan bola sepak tempatan nihh..bosan yaa amatt..hehehe..hahh, dripada bola sepak tempatan apa kata kite beralih kepada filem filem tempatan..whoaa, tak sangka yea filem tempatan skg dah boleh tandingi filem filem luarr..sebagai contoh, harituh aku ada tgk filem KL Gangster..kepale hotakk lahh..best gilaa siot..bagi aku laa kann..takpernah aku tgk filem tempatan seganas mcm tuhh..gempakk bebb..cuma ending jee tak cukup mantap..tapi overall memang memuaskan..tak sia sia lahh beli tiket berharga RM14 tuhh..berbaloi baloi..barisan pelakon semua gempak gempakk..harap sgt lepas nihh ade lagi filem filem action yang gempak macam tuhh lagii..haa, ini baru laa boleh dikategorikan sebagai professional..hehehe..

Ehh, apee nihh..asal aku mengarut haa cite pasal bende bende mcm tuhh?? hadoyy..aku pun tatau laa ouhh..maybe bosan sgt kott kehidupan aku skg nihh..dalam seminggu lepas nihh aku dah habiskan lebih kurang RM600 duit aku utk enjoy sakan..hahaha..dah dah..cukup cukuplaa tuhh kot..tapi aku rase duit aku habis kan makan jehh ouhh..yelaa, duit dah ada nihh rasa mcm nak makan something tuhh, terus beli jehh ouhh..maleh nak fikir panjang..tgk, hambek kauu..enam ratus hengget hangit mcm tuhh jehh..hehehe..tapi relax relax..duit yang ade lagi tuhh aku nak jimat jimat sikit..makan, makan jugakk kann..tapi okay what habis duit ke jalan yang berfaedah kan kan?? uhmm, nak cite sikit pasal phone aku tuhh..huhhh, ada sesiapa tak yang boleh tolong ajar aku cmne nak guna Samsung Galaxy nih?? aduhh, pening kepala betollaa..rasa menyesal pulakk beli dohh..kalau Sony Ericsson lagi senang nak faham kann..tape tape, usaha tangga kejayaan..aku kene cari jugak seseorang yang boleh tolong aku..tapi siapa??huhhh..

And lagi satu bende yang aku nak share sikit sebelum aku mengakhiri cerita pada kali nihh..hmm hmm, buad apa aku nak tunggu sesuatu yang pasti tak dapat kan..buang masa jehh..okay laa geng, gua chow dulu yee..pape pun, thanks kerana sudi meluangkan masa anda seketika..byebye :)