BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

14 June 2011

Semakin Kusut :'(

Haihh..kusut kusut..ape laa salah aku nihh ouhh?? tadi aku baru check kemasukan IPTA utk 2nd intake..dan..keputusannya..dukacita dimaklumkan bahawa aku tak layak..perghhh..serious dah putus harapan gila gila nihh doee..dah tatau dahh nak ckp ape lagi..ape nak jadi dgn kehidupan aku lepas nih agaknya..perluke aku pegy politeknik kat perlis tuh jugak?? ntahlaa..tgh fikir nihh..takpun masuk college je..tadi barulahh aku pegy check balik surat surat college yang dah bertimbun kat atas meja bilik aku tuhh..dan ade satu tawaran nihh daripada University Tun Abdul Razak..rasa mcm nak pegy je doe..tapi itu tetap swasta kott..aku cuma risau satu jehh..masa depan nnti terjamin ke haa?? aduhh..pening kepala betul laa..kecewa sgt sgt kalau sesuatu bende yang kita harapkan tak dapat ouhh..ishh, rasa mcm nak koyak koyak jehh result SPM tuhh..takguna betul..urghhh..menyesal pun ada sebab tak belaja betul betul time sekolah dulu..tapi aku rasa result okay ke tak okay belakang cite kot..sekarang nihh ikot luck doee..ntah pape ntahh..susah laa mcm nihh kann..malas laa nak mempertikaikan kawan kawan aku yang dah masuk IPTA tuhh tapi result ngam ngam sui dgn aku jehh..haihh, dah tade rezeki laa nihh..so, mcm mane hala tuju aku lepas ni?? haaa..okaylaa geng..sikit jeh yang gua nak luahkan rasa kecewa gua kat korang semua..pape pun ini mesti ujian dari-Nya kan..kite mesti kene redha dan sentiasa bersyukur..assalamualaikum :"(