BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

17 July 2011

Nang Bo Ti Nang Kui Bo Ti Kui~

Hehehe..apaa ituu?? masih lagi jadi persoalan dlm diari hidup ku ini..mwahahaa..tadelahh, actually title tuh bermaksud selamat membaca blog ini..hehehe..yeye laa tuhh kann..dahh laa..aku bukan nak cite pasal nang bo ti nang kejadah haram tuh laa..aku nak cite pasal, hmm hmm hmmm..pasal puasaaaa..whaaa, lebih kurang 2 minggu lagi woo kita nak menyambut bulan Ramadhan..tak sabar kann..baju raya korang dah beli?? belum lagi?? samaa laa kitaa..aku mungkin tahun nihh shopping raya time puasa kot..alang alang tuhh boleh buka puasa dgn kawan kawan sekali kan..itupun kalau diorang free lahh..

Dah dekat seminggu jugak laa kan aku tak update blog nihh..ish ish ish..maleh doee nak update..bukan ade citer citer panass punn..cuma yang buad aku panas hatinyaa adelahh, Facebook dah macam harem siall..online friends smpai 50 org dkt chatbox tuhh..tapi, yang terpapar dkt chatbox tuh hanya beberapa org jee ohh..cipett betul..ade sesiapa boleh bantu aku tak, nak selesaikan masalah nih??kalau ade sila tampilkan diri anda secepat yang mungkin okayy..

Dalam seminggu nihh, nak kate aku busy, takde laa busy manaa..tapi tak melekat dkt rumah jugak laa..petang petang memang aku akan menjalankan aktiviti aku seperti biasa di gym..workout time bebehh..tapi itu selang sehari lahh..and badan aku pun still mcm biasa lagi..kurus lagi doee :'( ohh tidak berhasil usaha aku nmpaknyaa..dah dekat sebulan jugak laa aku menggiatkan diri dlm bidang gym gym haram jadarr nihh..hikhikhik..haaa, lepas balik gym, lepak rumah japp smpai pukul 9 or 10 and then pegy lepak dgn kawan smpai pukul 2, 3 pagi..dah macam macam tempat yang kiteorang dah lepakk..now, tatau pulakk nak pegy manaa..haihhh..hahh, yang nihh pun, sesiapa yang tahu tempat tempat lepak yang best utk melepak memalam, silaa tampilkan diri anda yehh..kiteorang tgh buad satu rancangan nihh..rancangan Jalan Jalan Cari Port Lepak..hehehe..dahh laa..aku tatau dahh nak mencarut apee..hariniee dah hari Ahad..esok Isnin..mesti budak budak sekolah dan pekerja pekerja semua benci hari esok kann?? hahaha..dah agak dahh..relax okayy..kalau pegy sekolah dapat duit belanja hari hari, so boleh simpan duit kalau nak beli pape and bagi korang yang bekerja tuh, mesti ade gaji kan, so lagi laa korang boleh beli pape dgn duit gaji korang tuhh..and bagi aku yang seorang penganggur nihh, siape laa nak bagi duitt..mengharapkan duit jatuh dari langit?? memang harapan lahh kann..sekarang aku tgh menghabiskan sisa sisa duit gaji aku yang tinggal berapa sen sgt laa dkt bank tuhh..nampaknyaa, aku kene kerja balik nihh nak carik duit sikit..cumaa ade satu benda lagi yang aku takdapat..benda tuhh adelahhhh..hehe..adelaa..nnti aku dah kerja and dapat gaji, aku bgtau ape bende yang aku nak tuh okayy..

Alright laa geng..gua mauu choww dulu lahh ouhh..harinihh malehh nak lepakk kot..hari hari kuarr lepak, duit mesti habis punyaa maa..lepak rumah jugak lagi saving..byebye :)