BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

23 July 2011

Malaysia VS Chelsea !!!

Yeahh, akhirnyaa Malaysia menang jugak menentang Chelsea ouhh..tak sia sia aku pegy stadium nak support team Malaysia..eh ehh..Malaysia menang?? asal pelik sangat?? adoyy, silap laa..Malaysia menanggung kekalahan laa doee menentang Chelsea semalam punya semalam..hehehe..tapi takpelahh..saya bangga jadi anak Malaysia..aku tgk prestasi bola sepak Malaysia pun dah semakin meningkat dahh..gempak laa jugak doee..kalah pun, kalah bermaruah laa beb..Chelsea boleh titik Malaysia 1-0 jehh?? nampak sgt Chelsea menang nasib..mwhahaha..

Okayy, kalau takk memang harapan laa kan aku nak pegy tgk Malaysia VS Chelsea dkt Stadium Bukit Jalil tuhh..yelahh, korang pun tahuu..harga tiket yang mencekik darah tuhh..aku nihh tak laa sekaya korang ouhh..tapi, disebabkan mak aku ade member yang berkait rapat dgn game Malaysia VS Chelsea tuh, so aku dapat laa dua tiket free..mula mula rasa mcm nak jual jehh ouh tiket tuhh..tapi, fikir fikir balikk..fuyooo, Chelsea dtg Malaysia tuhhh..hahaha..padehal sebelum nih mcm laa Chelsea takpernah dtg Malaysia kann kann..

And orang yang bertuah dapat pegy bersama aku ke Stadium tuhh ade lahh member aku sorang nihh..alahhh, nak kene mention nme jugak kehh?? nme diaa haziq..kalau tak aku nak ajak suhaimi jehh, tapi dia mane lahh pandai tgk bolaa nihh..kaki bangku lahh katekann..ghahaha..so, perjalanan kami bermula pada pukul 6pm..gerak dari Cheras ke Stadium Bukit Jalil takde lahh jauh manee..tambah pulak dgn pegy naik motor kann..cilok sini cilok sana dahh smpai..perghh, ramai gilaa beb org dkt sana..nasib baik dapat parking..kihkihkih..lepas jeh parking motor, kiteorang jalan laa carik gate ape bende tahh seperti yang tercatat dlm tiket tuhh..yelahh, memang agak awal kann nak masuk..tapi, sape kate nak masuk lagi?? ape daa..baru carik gate jeee, sebab nnti dah senang kann..tade laa kelam kabut..hahh, itupun pintu gate yang kiteorang kene masuk jap g..okayy, dah marked pintu gate tersebut, kiteorang pun melilau lahh ntah kemana..snap gamba..tgk awekss..hehehe..beli air dan mcm mcm lagi lahh..

Dalam pukul 7pm mcm tuhh, kiteorang masuk dalam Stadium and carik tempat duduk..haaa, baikk punyaa tempat duduk kiteorang..tgh tgh wooo..rasa mcm tempat duduk VVIP pulaa..hahaha..okay, malas nak cite panjang, game pun bermula..sorak punya sorak tiup air horn kot nme binatang yang kiteorang beli tuhh smpai tade tenaga then tersentak sekejap apebila Chelsea dapat goal..haishh, siott betol laa..baru nak berlagak sikit yang Malaysia nihh dah power kann..haha..

Lepas game tersebut dah tamat, kami pun bergerak lahh pulang ke rumahh..suasana agak sesak gilaaa..perghh, nasib baik lahh tade kematian org kene pijak berlaku..hehehe..kesian awek awek terhimpit himpit ouhh..tulahh, lain kali dok rumah jehh okayy..tgk tv dkt rumaa jehh..kalau jadi apa apa kan dah susahh..kih kih kih..okayy, lepas je bebas daripada kesesakan orang dan lalulintas di Bukit Jalil tersebut, akhirnya smpai jugak rumaa dlm pukul 12am..penat wooo..perut pulakk lapaa..mandi siap then lepak laa dgn suhaimi and wan dkt kdai mamak pekena roti canai dgn skyjuice smpai pukul 4am..badan pun letih, balik terus membongkang lahh cite diee..hehehe

Alright laa kawan..memandangkan ini post yang ke-200 utk blog Sepanjang Riwayatku nihh, aku nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang sudi follow and bace isi perut blog nihh okayy walaupun kekadang tuhh agak bersawang kann..tapi, bukan selalu pun ouhh..sekali aku post cerita, sampai tertidur tidur yeaa korang..thanks again..okaylahh, gua mauu chow sin dulu..papehal kalau nampak muka gua, pastikan awek 2 orang, no cover charge okay..hehehe..byebye kawan :)