BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

16 August 2011

Juadah Berbuka :)

Haaa, cerita pasal juadah berbuka nihh, confirm sedap sedap punya kan dan sudah pasti mengiurkan kitaa..but korang tau takk..sebaik baik dan sesedap sedap juadah berbuka adelah kurma jee doee sbnrnyaa..makan sebijik dua pun dah boleh kenyang ouhh..tapi, serious aku memang jarang buka puasa dgn kurma ni..rasa mcm lain pulakk..biasa nyaa aku mesti berbuka dgn makan roti john dulu then baru laa ade selera nak makan nasi..kalau tak rasa mcm hidup aku nih tak lengkap pulakkk..muahaha..bajet bajet jee kann..haa, aku nihh kalau buka puasa dkt luaa mesti mcm tak selera nak makan ouhh..yelaa, tatau laa nak ckp mcm manaa kann..buka dkt rumah jugak paling aku kenyang ouhh..kalau buka tak tambah nasi 2 pinggan memang tak sah lahh kann..sedap woo mak gua masakk..hehehe..itu yang lepas buka perut aku terus bunting mcm ular sawa tuhh..ghahaha..tapi takpaa..aku nak gemuk cepat..harap harap laa raya nnti berat badan aku dah naikk..aminn~

Okay laa kawan, sikit jee utk hari nihh..semoga puasa korang semua dicucuri rahmat yaa..and harinih aku tinggal lagi terawikh..adoyy..mcm takde mood pulak nak kua rumahh dohh..alright yee, assalamualaikum :)