BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

16 August 2011

Sorry Yee :')

Ahaaa..amacam puasa?? whaaa, sedar tak sedar dah masuk 2minggu dahh kann kitaa puasaa..sekejap gila masa berlalu..dan dalam 2minggu yang lepas nihh aku rase ade lahh beberapa event yang menarik telah aku lalui..perghh, malas gilaa bhai nak update blog sebenarnyaa..itu yang aku nak mintak maaf tuu sebab dah berhabuk dahh blog nihh..meh tolong aku bersihkan sikit sawang sawang dkt blog nihh.. :)

Ehmm, Sabtu lepas aku berbuka puasa dgn kawan kawan..wahhh, best woo..asyik tergelak jee..ntah sah ke tak puasa korang nihh..asyik nak membahan org jee kejenyaa..hahaha..aku tak campurr yee..aku yakin puasa aku diberkati..itu yang penting kann..hee..hahh, terawikh pulak sejak kebelakangan nih aku bnyak skip jee ouhh..maleh siot nakk pegy..but, gym memang gua takpernah tinggal lahh kann..hehehe..serious doee, workout memalam nih tak larat pulakk..dgn perut yang penuh lagi kann..haihh, dahlaa memalam gym tuhh macam sardin..kepala hotak laa..ramai nak mampus..aku nak workout pun rasa macam tade semangat..cpt cpt laa habis puasa..aku nak workout petang..tenang sikit..huhh.. :(

Okayy, duit aku serious dah tade nihh..OMG ! aku nak cepat raya dan aku nak duit rayaaa~ hahahaha..bajet dapat duit raya lagi jee kann..fuhh, terdesak nihh dohh..nak kerja dah malas pulakk..macam manaa nih?? aku nak duit dtg dari langit..please please please :( hahaha..mengarut jee kann..btw, kalau kita sebagai umat Islam tak sabar nak raya kann..tapi, korang sebagai rakyat Malaysia ade ke perasaan tak sabar nak menyambut kemerdekaan negara nih?? ehh, kemon laa~ jom nyanyi tanggal 31 Ogos nakk?? haa, nyanyi je tak cukup sebenarnya utk menunjukkan cinta kita kepada negara kann..sepatutnyaa kita harus membuktikan kepada negara yang setiap individu boleh memajukan ekonomi negara..chewahh..gua nih dah macam Perdana Menteri ke-16 pulak kann..tapelahh, siapa tahu aku akan jadi Perdana Menteri suatu hari nanti..hehehe..memang lingkup aku rasa negara nihh doee..muahahaha.. :D

Ini laa masalah aku, kalau dah update tuhh, asyik nak menaip jee ouhh..tapelah tapelahh..esok kalau aku free dan aku rajin nak update blog, aku update lah yaa..aku bukan busy sgt pun sbnrnya..tapi tatau laa skg nihh aku dah ketagih pulak nak tgk movie movie melayu ouhh..hehehe..bukan 3gp okayy..ini betul betul movie punyaa maa..gua tak layan laa cetak rompak nihh..gua tgk dkt youtube jee..kan free tuu..hahaha..setakat nihh cite yang aku dah tgk, hmm hmm, Penunggu Istana yang membosankan, 321 Cinta yang kelakar, Sini Ada Hantu pun movie yang kelakar jugak, Aku Masih Dara, Aku Tak Bodoh, Evolusi KL Drift, Bohsia and banyak lagi lahh..banyak pulak aku nak list kann..now, aku tgh tunggu cite Tolong Awek Aku Pontianak! habis buffering dkt youtube nihh haa..nasib baik internet gempak..kihkihkih..okaylaa geng, selamat menjalani ibadah puasa okayy..assalamualaikum kawan :')