BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

02 August 2011

1 Ramadhan :)

Hahh, taiko?? ape macam ?? ade baik kaa 1 ramadhan tadi?? hehehe..harap harap laa korang tak terkorek hidung, termakan minum, ape ape jelah yang membatalkan puasa korang dgn sengaja..tapi takkan baru 1 ramadhan korang nak kantoi puasa kann?? memalukan betol laa..baik masuk kafir jehh..senang sikit..mati nnti kita bakoo ajee..takpayah nak beli kain kapan :D haha

Buka puasa mcm manaa?? mesti melantak gila babi kann..heehee..standard laa tuhh..tapi kalau nak ikut sunnah nabi makan 3 biji kurma je and minum segelas air..tadi korang pegy bazaar?? Shopping habis laa nihh kann?? ishh patutlahh aku pegy bazaar pukul 6.30pm tadi semua dah licin jee..siot kan korangg..sampai hati tak tinggal kan aku kuih muih, ayam percik dan sebagainyaa..nasib baik roti john ade lagi..alhamdullilahh :)

So, tak bnyak bende yang aku nak update pada post kali nihh..cuma, tadi first time aku workout at gym pada malam hari lebih kurang pukul 9.00pm mcm tuhh..bagak ramai laa..diorang pun takpegy terawikh macam aku gak?? muahaha..okay okayy, esok gua pasti akan pegy terawikh..insyaallah :) dan aku ingin mengucapkan selamat memasuki bulan August yeah ! semoga hari hari korang dihiasi dgn cahaya cahaya keimanan sepanjang bulan August yang bergelar bulan Ramadhan Al-Mubarak..akhir kata, sorry to say la bro, post kali nih bnyak betul persoalan kan?? so, korang jawablaa dlm hati ehh..Assalamualaikum ;)