BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

12 June 2012

Sembang kosong kosongg kooosonggg :)

Hai :) hmm tahu tak apa yang sedang bermain di fikiran aku sekarang? ahhh bosannya masuk semester 2 ni..dah lah roomates tak best..ughhh..semalam aku dah start class marketing dah..haihh betapa kereknya lecturer gua tuu hanya Tuhan jelah yang tahu..aku plak boleh datang lambat time class dia, tuh yang kena maki tu..hehe..tapi takpalah, kena maki sikit jee..tak sporting langsung lecturer gua tuu..nasib baik hang perempuan..yang paling tak boleh blah, bapak berlagaknya sial nak kena panggil 'DR' bagai..aaduhh tak sedar kau tuh dah tua..panggil madam dah lah..mcm lah lecturer lain takda pangkat mcm kau..kecoh gilaaaaaa..

Hahhh gua nak balik KL doh sabtu ni..tolonglah jgn ada apa apa program yang dijalankan nnti..aku dah tak tahan dah ni duduk jengka yang serba serbi kekurangan..faktap betul..haihhh..sekarang ni gua asyik menghabiskan masa dekat bilik je..adelah kadang kadang tu lepak bilik member..tapi malas doh nak menapak ke bilik member tuu..hmmm leceh tahu leceh? bestkan tgk Malaysia vs Singapore live ? aku teringin sgt nak tgk game tuu..aku dah try livestream dah..tapi lembab nyaa Ya Allah..haha tapi takpaa..twitter tu pun dah cukup untuk update segalanya pasal bola..

Aku rasa dkt blog ni lebih privacy lah kot nak luah kan apa apa..kalau dkt twitter or facebook mesti ramai yang baca kan..blog ni, siapa je yang nak baca..hehe..takdelah, aku rasa mcm rindu pulak dekat seseorang tu dohh..agaknya dia tgh buat apalah kan skg? haihh aku rasa mcm aku buat keputusan yang salah pulak dulu..hmm and aku ada kenal sorang perempuan ni..dia baik lah kot..cuma aku kurang suka lah dgn perangai dia yang asyik nak menang je..tak habis habis asyik aku je yang kena mengalah..huhh..tapi kadang kadang aku rindu jugak dekat dia..maybe dia tkperasan lah kot yang harini aku tak bbm dia..aku pernah tanya kalau aku tak bbm dia, dia akan ada rasa yang tak kena tak and then dia jwb takda..ohh tahu tak betapa sedih nya perasaan gua time tuhh..hmmm bila lah dia nak perasan yang aku dah mula rasa suka dekat dia eh?

Okay pasal member pulak, aku bukan nak terasa ke apa..cuma kalau setiap kali asyik aku je yang mengajak lepak, mengajak berfutsal, mengajak keluar makan semuanya aku je diorang tak rasa ke kalau aku dah takda suatu hari nnti apa akan jadi dekat diorang? aku jarang sgt member yang ajak lepak semua tuuu..aku smpai sanggup call diorang lagi semata mata nak ajak lepak..tapi....ntahlahh..kadang kadang aku rasa mcm tak dihargai pulak..but it's okay..selagi aku boleh tahan, aku tahan..hmmm

Alright setelah seharian harini aku takda class, esok bermula lah class gua..ahh pack nya class esok..rasa mcm malas je nak pergi..takpalah, kenal kenal lah kan dgn lecturer dulu..harap sgt tkdapat lecturer yang kerek dohh and please lah ubah jadual sem 2 gua ni..taklarat lah sial kalau hari jumaat class smpai petang..hmmm okay cukup smpai disini, kalau rajin gua update lagi..byee :)