BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

10 June 2012

Jengka oh UiTM :(

Hello guys :) hari ni dah masuk hari kedua aku di UiTM jengka..ohh malasnya nak mula kan sesi semester kedua ni..rasa mcm tak percaya je cuti 2 bulan tu dah habis..esok aku dah start class dah dgn lecturer baru..hmm malas malas malas..itu jelah yang ada dkt kepala otak aku skg ni..haihh..aku benci betullah duduk dekat hutan ni..nak je aku buat fast track and sambung degree dkt Shah Alam..tapi.......haaaaaahh! mcm mcm yang ada dkt fikiran aku skg ni..

Tambah pulak aku dpt roomates sem 2 ni random..buto doh uitm ni..sem lepas gua dah plan dah nak sebilik dgn member gua, tapi skg ni pehal lah uitm nih sengal sgt management dia..ade ke patut 4 katil 4 locker tapi duduk sebilik 5 orang..kepala hotak dia kan..agak ahh sikit..org nak study kene selesa..kalau tak memang tak ahh nak study dgn bilik yg crowded mcm ni..bodoh! tak fikir langsung pasal hak hak student..hmmm~

Aku ada banyak benda nak cerita nihh..tapi nasib baik member aku ajak keluar makan..haihh potong steam betullah gua nak bercerita..takpa takpa..aku rasa aku tak banyak cerita sgt kot yang nak diceritakan..cuma hahh, roomates aku ni 3orang lelaki lembut and sorang straight..nasib baik aku normal..huuu..kalau dorang 3orang nih 'sentuh' aku, taulah aku muay thai tiga tiga ekoq ni..okay bye geng muah muah~ :D