BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

06 June 2012

Post pendek

Hmm hello guys :) lama tak dgr habaq hangpa ni..hehe kalinih aku cuma nak update sikit je kot..semakin hari, semakin malas pulak aku nak update blog..tapi takpelah, update sikit jelah kan pasal sebelum and selepas ni apa yang aku akan buat :)

Alright seperti yang korang tahu cuti semester aku sudah hampir sampai ke penghujungnya, so no more gig, no more jamming, no more lepak lepak, no more roadtrip and no more segala galanya..wuahaha :'( aku akan dicampakkan ke dunia hutan jengka balik..ohh uitm, nasib baik kau dihatiku lagi..tapelah, berkorban dulu lah kan..bersenang kemudian..hmm, mcm mcm aktiviti yang aku dah buat sepanjang cuti sem 2 bulan ni..fuhh lama kann? hehe duit aku pun dah habis dekat seribu lebih..haihh tak kerja punya pasal lah ni..

Hahh, pasal barang barang nak masuk uitm aku dah beli semua cuma tinggal nak packing baju jeh..hari sabtu ni aku dah bertolak dah..harap harap perjalanan selamat..oh ye tak ye kan, memember aku dah buat plan dah lepas ni nak jelajah kemana..Kota Kinabaluu come to papa bebeh :D haha itupun tak sure lagi lahh..banyak tempat yang kiteorang nak pergi nih..ada yang ckp nak ke Pulau Redang, ada yang ckp nak ke Bangkok and aku cakap aku nak p Australia..hahah semua gelakkan aku..ape ape? salah ke nak p bercuti kat Australia tu? alah kita kumpul lah duit bebanyak..hehehe..harapan lah kan..dgn currency Australia yang tinggi lagi tu, better pergi yang dekat dekat je dulu..by the way, video roadtrip sebelum ni iaitu roadtrip ke A'Famosa dalam pembikinan..hehe nntikan hasil air tangan gua :)

Okay lahh, aku rasa lepasni maybe aku dah jarang sgt sgt nak update blog..kalau ada masa dan kesempatan aku share cerita lagi okay? baiklah semua, selamat menyambung pelajaran, selamat kembali ke zaman ulat buku dan semoga selamat selamanya hehehe byebye :D