BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

18 May 2012

Hello May :)

Hahaha sungguh mengejutkan kerana dalam bulan April aku hanya ada 3 post sahaja..adoyyy tak layak lahh aku jadi blogger mcm nih..asyik busy jee manjaaang kann..hmm nak buat mcm mana..semakin dewasa, semakin busy lah kita kaan? dulu time sekolah boleh ahh banyak masa free..hehe skg nih mmg lah banyak masa free, tapi aku dah habiskan masa tu dgn melepak, buang duit and bakar duit :) nice kan? :P

Okay sepanjang bulan April ada mcm mcm yang berlaku sebenarnya..cuma aku je malas nak update..and benda yang paling best aku lalui bulan April yang lepas, aku masuk battle of the bands :) menang? ughh tak menang..sikit je lagi nak menang..tapi okay what dapat num 4..itu bukan band official aku tu..kalau band official confirm boleh menang mcm masa zaman persekolahan dulu..haha..

Err apa lagi ehh yang berlaku bulan April? hmm hmmm, haa aku tgk wayang..mcm mcm movie dah aku tgk dgn memember..okay aku rasa tu jelah kot liputan sepanjang bulan April..aku tak ingat lahh..hehe..and akhirnya bulan May pun muncul..haaaa, seperti yang aku cerita di-post yang sebelum ni, kiteorang akan pergi bercuti ke Melaka..do you know Malacca? A Famosa? kalau tahu baguslah :) sep sikit..hehe..alhamdullilah, semuanya berjalan dgn lancar sekali..happening gila beb..tambah pulak dpt duduk Villa sendiri..perghhh, rasa mcm anak org kaya pulak..hahaha..bajet je kan..padahal tgh sengkek time tuu..huhu..vacation tu berlangsung selama dua hari jee..pergi hari sabtu then ahad dah balik dah..sekejap and amat tidak memuaskan..harap lepas nih pergi bercuti lama sikit kan :)

Banyak actually gambar yang kiteorang snap dkt Melaka tuu..sampai tak tertengok dahh..hahah gmbar aku lah kot paling banyak..yaa yaa yaaa whatever! :p video pun ada jugak..dlm proses pembikinan lagi..maybe lmbt sikit lah nak launch, ada masalah teknikal sikit..and aku ditugaskan untuk mereka video tersebut..ughhh, gua dah lah tgh kekeringan idea ni..tgklah nnti mcm mana..

Haaa, nampaknya hari bertukar hari, waktu bertukar waktu lagi beberapa hari je gua nak masuk Uitm balikk..perghh bapak awkward gila sial nnti first day doh..dah dua bulan cuti then tiba tiba belajar..hahah..tapelahh aku terima jelah ketentuan tu..ececehhh :p agaknya bila lah ex-classmates aku time sekolah dulu nak buat reunion kan? haihhh..takkan itupun aku kene turun padang jugak? aku bukan PM laaah~ hahaha..tapelah, kalau ada peluang kita reunion lah ok, kalau takde tu maybe lain kali jelah kot..aku faham semua busy :)

Duit semakin kering, nafsu makan semakin berleluasa..hahaha..takpa takpa, duit boleh cari..nnti dah masuk Jengka, mampus aku takdapat merasa McD ke apa kann..selagi peluang ada, kita guna jelahh! hehe..ohh okaylahh..sampai masa untuk aku mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang membaca post kali ni :) bye semua~ :*