BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

16 April 2012

Borak kosong :)

Haii :) hari nih aku bangun awal pulak doh..tatau laa asal kan..pukul 10.30am aku dah membukakan mata lepastu nak tidur balik sebab ada org kacau nak ber-bbm lah bagai..hewhewhew..and tgk smpai sekarang tak boleh tidur..tapi aku mengantukkk laaaah~ haih haihhh..takpelah..haraplah mlm nih aku boleh tidur awal..hari hari asyik tidur lepas subuh jee..hmm aku rasa aku pun dah terkena penyakit insomnia lah kot..hahh, sama lah macam korang..korang lah ni punya pasal..tahuu takk penyakit tu berjangkit!!! hahaha

Okayy okayy, sekarang ni aku dah buat keputusan taknak kerja selama 2 bulan cuti semester nih..aku nak lepak rumah buang masa jelah kot..harituh aku dah dpat dah kerja movie dekat area rumah aku ni..tapi setelah fikir masak masak, nnti kang nak cuti susah pulak kann..dah lah aku ada vacation bulan May nnti..duit pun ada lagi..cukuplah untuk menyara diri nih..hehe..so, cuti sem nih aku tatau nak buat apa..makan tidur makan tidur jelah kerja aku..hahaha..aku buat duit nih datang daripada langit dgn sendirinya pulak kan..memember aku suruh jugak aku kerja..tapi ughhhh..malas lahh..aku nak berehat sepuas puas nya..nnti dah naik uitm balik mampus aku takdapat rehat..forsure assignment belambakk..kann?

Hmmm hmmmmm cerita pasal perempuan..haha..dah menjadi lumrah kita bercinta dan saling mencintai kan..wah wahhh..aku bukan mat jiwang okayy..sajaaa jeee tadi..hehe..takdalah, aku bukan apa..aku kadang kadang takfaham dengan perangai perempuan nih ohh..time kita taknak, dia datang..time kita nak dia pergi..hahh faham maksud aku? dahlama sebenarnya aku nak ckp pasal benda nih..cuma tak tercakap je doh..'nak' maksud aku dktsitu bukan nak benda yang bukan bukan dkt dia..maksud aku nak mcm lebih rapat dgn dia and ke peringkat seterusnya lah kan..haha..takperlu lah aku ckp ke peringkat apa..tapi diorang nih takfaham dgn cara lelaki tu layan diorang mcm mana..diorang seolah olah buat lelaki nih mcm kawan biasa je..ehh c'mon laa..tolong lah tambah RAM sikit utk bagi cpt pickup pasal perasaan aku..hahahahaha..tapi bagi aku, semua tuh cabaran and aku suka sgt cabaran..yeahh, suka sgt cabaran..biasalah hidup kan..soal 'together' nih bukan boleh buat main..perasaan kotttt~ :D

Huhh, itu jelah kot yang aku nak perkatakan untuk harinih..and aku berharap suatu hari nnti aku akan dapat kau wahai insan yang bergelar 'perempuan' :) byeee