BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

10 April 2012

Just a short post from me :)

Alright, hari nih aku nk update sikit jee pasal phone aku..yayyyy, akhirnya aku dah ada BB semula dah selepas beberapa hari takda BB disebabkan trackpad longgar..diorang tukar phone baru wehh..wahh, bau kedai kan? hahaha takda lah..phone murah je kan..bau kedai ke tak bau kedai sama jeee doh..hahh, harinih aku jamming dgn memember aku..not my official band..kiteorang jamming sesaja jee sebab nak isi masa lapang..then balik jamming pegi downtown jap beli screen protector BB aku and lastly lepak minum pagi jap dkt area permaisuri..adalah terjumpa sorang mamat nih..mamat poyo lah aku gelarkan dia ni..sebab apa? nak tahu? sebab dia nih acah acah badan tough lepastuh nak poyo lak kan cara cakap dgn gua..dahlah pakai steroid nak bajet gudgud lak kan..dulu memang yelah aku respect kau, tapi sekarang aku dah hilang respect dkt kau dah sebab perangai bodoh kau tuh..fikir kau nih member cousin aku je..kalau tak memang aku dah fuck gila gila dah kau nih..yang peliknya member kau semua okay je kan, tapi kau tu yang masalah sikit..mampus lagi baguslah doh..orang lain pun main gym jugak dgn cara yang betul tak ngelat guna steroid, okay and respect each other je..haihh..inilah manusia yang lupa daratan namanya..takfaham aku dgn perangai manusia yang mcm nih..tolonglah berubah sebelum kawan kawan kau sendiri pulaukan kau..pernah jadi tau benda benda mcm nih..bukan nak tipu lah kan..hahh, itu jelah yang aku rasa nak luahkan utk hari nihh..selamat pukul 4am :) tidur tidurrrr~