BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

10 October 2012

Hello guys :)

Hey! long time no post yeah? Rindu cgt cgt iteww nak story pepanjang hahaha..dahlama tak post story tiba tiba guna ayat rempit ni pehal haaa aku ni? ehh tak tak! itu saje je aku nak gurau gurau sikit..ohh ye tak ye kan blog ni dah berwajah baru laaaa wowww wooowww..teruja saya :D

So korang mcm mana? aku tgk pun mcm dah ramai je yang dah tak active dgn blogging ni haha c'mon ahhh dulu time musim blogging hari hari post story baru, sekarang ape cerita? hmmm maybe because of technology advance lah kot blogging ni semakin dilupakan..ahh rindu masa zaman dulu dulu..rindu masa zaman main guli, main 'crush gear', main 'beyblade', main gasing haihh mcm mcm laaaaahh..zaman cepat berubah kan? begitu jugak lah aku kot..aku maybe dah berubah dari segi kejantanan hahaha takdelahh takdelahh :p

Hahh! guess what sekarang aku tgh suka dekat siapa? hahahah ado ahhh, sibuk jee nak tau :p hehehe takdelah aku suka dgn cara perempuan tu layan aku even kiteorang ni cuma kawan and baru kenal..hahaha..harap dia tak jumpa blog aku doh..kalau tak kantoi busuk aku bermadah dkt sini..nnti kena bahan takpasal pasal and aku rasa maybe dah takramai kot yang baca blog blog orang ni especially blog aku..so, boleh lah aku kutuk kutuk sikit korang dkt sini hahaha almaklumlah dkt twitter semua dah follow aku dari jiran tetangga, kawan kawan hinggalah ke sanak saudara hehehe padahal berapa kerat jelah followers aku tuu hihihihi ah tapi aku peduli apa, yang penting blog lagi selamat and privacy nak bercerita and nak luahkan perasaan kaaaaaan?

Err pasal uitm haaaah ni nak cerita ni, nampaknya lagi seminggu je gua nak habis final exam and lagi satu paper jee tinggal..lepas tu gua bebas bebas beba beb be....~ eh ada dengun? :p hmmm apa lagi eh aku nak cerita err errr okay pasal kawan hmm okay lah kot..masih takda yang berubah, mana yang ikut perangai lama tu, smpai sekarang tak berubah berubah lagi and mana yang okay tu, okay lah kot..

Okay, rasanya mcm nak layan movie kejap lahh..takkan nak tidur awal kot kaaaan? Tak remajaaa ahh beb :p oh yaa by the way ni kali pertama lah aku post blog guna lappy baru hahahaha sedap weh keyboard dia..ketat lagi tawwww :DDD alright bye :)