BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

11 October 2012

Thursday :)

Hello :) ehh sekejap je kan dah khamis hehehe taksabarnyaa gua nak balik rumahh lepak dgn memember smpai subuh..cptlah habis final weh..dah tak sanggup dah aku terperuk dkt hutan ni..well, bukan nak bangga ke apa lah okay tapi nak bangga jugaklah aku boleh stay dkt Jengka tempat jin bertendang ni dengan keadaan air kejap ada kejap takda almost one month! wowww cool enn? yeah i knw lah tht's cool but my heart now is hot you knw..haihhh boleh pulak surat amaran uitm smpai dkt rumah hari ni..habis mak aku bebel sebab kena amaran semua..lanjiau kan uitm ni..hmm actually haritu aku kena tatatertib sebab takdatang ceramah amende tahh..lepas tu kena naik court, kena tunggu lama nak bicara, nak kena saman bla bla bla and the end is kes digugurkan..rasa mcm panas hati tak tunggu nak bicara daripada pukul 8pagi smpai pukul 5petang dkt court tu? last last kes digugurkan jugak..baik kau cakap awal awal je yang kes aku tu digugurkan..boleh balik awal..dahlah time tu mengantuk tahap babi haishh..seharian aku habiskan hari aku dkt court tu..dahlah kena tunggu lama time bicara haritu tup tup surat amaran pulak smpai rumah..the fuck man! kes dah tutup yang kau nak post surat smpai ke rumah aku ni pehal laaa cibs..geram aku..nak je aku bakar uitm ni..management mcm lahanat!

Okay dah malas nak cerita pasal uitm ni..lagi beberapa hari je lagi aku nak habis kan sem 2 ni..nampak nya ada lagi baki 4 sem lagi..oh my god! lamanyaaaaaaaa..kadang kadang aku terfikir mcm nak buat fast track je tapi mcm risau pulak ambil risiko ni..kalau fast track, sem 3 aku last and then masuk degree..itupun kalau pointer memberangsangkan lah hihihi insyaallah :) doakan aku dapat buat fast track and harap haraplah tak sambung degree dkt Jengka jugak doh..kalau sambung degree dkt Jengka jugak memang fucker lah kaaaan..hahahaha..

Hmm, okay actually ada satu benda lagi yang aku nak luahkan hmm hmm tapi kitewww maluwwww :p hahaha takdelah, actually aku rasa rindu pulak dkt budak tuu..alaaaah budakkk tuuuu..maybe dia tak rindu aku pun kan cuma aku je yang lebih lebih hmmm no wonder lah..dia pun mana pandang lelaki mcm aku..dia cantik, hot, meletupps pulak tu..aku ni apa jelah yang ada..tapi takpa..dulu masa spiderman nak mengorat mary jane pun amik masa jugak kan..spiderman tu kira mcm aku ahh nerd nerd sikit hahahahahaha k aku mengarut..chow ahh! byeeeeee :D

p/s : you are the sun in my day, the wind in my sky, the waves in my ocean and the beat in my heart...I Miss You...