BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

22 October 2012

Hey YOU! Yeah, It's YOU!

Hellooo, and finally aku dah habiskan semester 2 aku dgn jayanya..pelbagai soalan yang aku dah tempuhi sepanjang final exam..alhamdullilah, aku boleh lah jawab hasil daripada usaha aku..mengharap result 3pointer and above lah :) So, sekarang aku dh dekat rumah..nak dekat seminggu jugaklah aku dkt rumah ni haaa..mcm biasa, aku qada' tidur aku yang dah tertunggak tu smpai tak sempat nak update blog hahaha..aku tgh berusaha jugak mencari kerja through internet hehehe malas doh nak p carik dkt luar tu..nnti jawapan yang sama, 'tunggu saya call' and last last bukan call pun..lagipun apa guna teknologi dihujung jari kalau kita tak memanfaatkannya kaaan? aku actually nak kerja mcm event or fair yang kena kerja just seminggu mcmtu jee..malas doh nak kerja part-time..nnti mesti penat..lagipun aku bukan nak beli apa dah pun..aku kalau dpt kerja pun duit tu nak buat pegang pegang je atleast kalau nak hangout ada lah duit sendiri kan tapi ntahlah tgklah mcm mana..setakat ni aku baru apply satu event tu..taktau lah dpt ke tak..kalau takdapat aku akan teruskan usaha demi usaha! YEAHHH~ *semangat lebih pulak* :p

Hmm about YOU? errr shit doh..asal aku ni asyik nak tahu and stalker pasal dia ni haaa? kalau sehari tu tak stalk dia, rasa mcm ada something yang tak complete dlm hari aku..haihh hafiz c'mon hafiz..and yang paling teruk penyakit aku ni, everytime bunyi bbm alert dkt phone aku, aku mesti ingat dia bbm..last last broadcast msg or member member ajak lepak..persoalannya kenapa kenapa kenapa? kenapa dgn mindset aku yang asyik teringat kan dkt dia je ni? tapi dalam sehari tu, adalah kiteorang bbm tapi sekejap sekejap je sbb dia sekarang tgh final..dulu time aku final, dia tak kacau aku and sekarang dia dah nak final giliran aku pulak lah kan tak boleh kacau dia..okay okayy..kena banyakkan pengorbanan ni hahaha the fuck sial takkanlah aku dah mula rasa rindu dkt dia ni? aku kena busy kan diri ni utk tak rasa rindu or ada apa apa perasaan dkt dia..tapi takboleeeeeh! aku takboleh tipu diri aku sendiri ahhhh ntah ntah tah dia ingat dkt aku ke tak kan..tht's why lah ada perkataan 'crush' dalam hidup ni..oh my god! hafiz ada crushh! wuhuuuu~ eh no no shut up! hahaha alright tht's all..bye :)