BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

23 October 2012

Tuesday

Waddupp? HAHAHA sekejap je dah seminggu aku dkt KL ni..ahhh ada lagi baki 5 minggu je lagi kot aku dekat KL sebelum meneruskan perjuangan ke semester 3..malas weh malas! serious shit malas! aku taksabar nak kerja, cari duit, beli kereta, beli rumah sendiri..aku tahu sekarang makin cpt masa berjalan tapi kalau boleh aku nak masa tu lagi lagi lagi cepat berjalan..aku dah penat dah hidup mcm ni..almost 15 years aku belajar, belajar dan terus belajar tapi apa yang aku belajar pun aku taktau dan tak ingat..yang aku ingat masa exam dan idea aku hanya ada di atas kertas masa final exam..apa motif belajar sebenarnya? hanya untuk jawab paper masa final exam je ke? ntahlah..aku risau jugak takut takdapat kerja nnti..yelah kan, ramai graduan Malaysia yang dah ada diploma and degree still takdapat kerja lagi.

Okay harini bosan laaa..rasa sunyi pun ada..aku perlukan kerja dan duit..aku perlu busykan diri ni supaya tak selalu ingat dkt dia..hmm perempuan suka lelaki yang tunjuk effort untuk rapat dgn dia kan? aku rasa mcm tulah kot..setakat ni aku dah tunjukkan effort aku dkt dia but relax lah dulu kan..takkan nak terus cakap yang kita suka dekat dia..pelan pelan kayuh orang kataaa~ hehehe..tapi hari hari aku rindu dia..rindu ni tak pernah aku rasa dekat perempuan sebelum sebelum ni..taktau mcm mana nak gambarkan rindu aku dkt dia tu..Tuhan jelah yang tauu..tapi kadang kadang dia layan aku mcm kasar sgt tapi aku tau dia bukan yang mcm tu kot..dia okay cuma permulaan ni dia agak garang and kasar sikit.maybe ujian untuk aku kot? hahaha..kalau aku dapat dia ni, serious tak cari lain dah doh..perempuan zaman sekarang bukan boleh percaya sgt tapi dengan dia ni aku boleh percaya even dia ni sosial and suka lepak dgn lelaki..alah perempuan mcm tu jenis friendly kan..relax lahh..benda boleh ubah kalau dah together..ex aku dulu pun jenis yang friendly dengan lelaki tapi aku tau dia sayang dekat aku..sometimes tu ada lah jugak aku jealous and alhamdullilah hari demi hari dia kurang kan friendly dia tu sebab dia takut kehilangan aku..tapi tu semua tak lama sebab jodoh kami tak panjang..ahh malas lah cerita pasal lepas..kita harus ke hadapan kan? yang aku nak sekarang ni, aku nak perempuan yang boleh bahagiakan aku and aku nak buat dia calon isteri..hehehe..oh ye! tadi kami ada ber-bbm hahaha terubat lah sikit rindu aku dekat dia muahahaha k k byeee~ :)