BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

31 December 2012

2013 :)

Hi guys :) dalam beberapa jam lagi kita akan ke tahun baru iaitu 2013 tau? kalau nak diikutkan banyak jugak kot kenangan aku masa 2012 ni..ada yang ckp 2012 ni tahun kiamat lah itulah inilah tapi tengok! itu semua hanya kata kata kosong..hari kiamat tu hanya Allah saja yang tahu kan..

So kalau nak diceritakan apa yang jadi dekat aku masa 2012 ni memang banyak sangat..ada dugaan, cabaran, dan kebahagiaan..yang pasti kebahagiaan aku tu baru saja lenyap sebab sorang perempuan ni :( sedihnya rasa bila crush kita dah takda kan..biasalah, ada problem sikit dengan dia..so aku decide aku nak move on jelah..yelah kan, daripada rasa sakit hati, sedih semua baik aku blah je daripada hidup dia..lagipun dia bukan kisah pun aku ada ke tak..tapi tulah, bukan senang kan nak move on? susah weh..setakat ni dah dua hari dah aku tak contact dia :( terasa sunyi sangat..biasa setiap pagi mesti ada morning wish dari dia..ini dah takda dah..bbm pun dah delete aku haihh apelah nasib..but aku tau dia sayang kan aku..kalau tak kenapa dia cari aku balik kan..siap call tapi aku tak angkat, whatsapp cerita sedih tapi aku tak reply, tweet benda benda sedih tapi aku ignore and mcm mcm lagi laa effort dia utk dapatkan aku balik..kekadang rasa kesian pulak, tapi persoalannya patut ke aku berpatah balik dekat dia? patut ke tak patut ke tak? ahhhhh! kalau aku patah balik, means aku loser gila lah doh jilat ludah balik tapi seriously aku sayang kan dia :( so how eh? kan bagus kalau dalam kepala otak kita ada button delete memory utk lupakan org yang kita sayang and orang yang kita minat kan kan kan?

Okay Hafiz! stop it cerita pasal perempuan..aku pun dah penat asyik nak jaga hati org je..hati aku ni takda siapa pun yang nak jaga..tapi kenapa lah dia tak bagi aku space eh utk move on? asyik asyik ada je missed call, ada je whatsapp and aku ni sakai jugak kekadang asyik nak stalk twitter dia je haishhh nak buat mcm mana kan..aku dah sayang, aku sayang betul :( aku sekarang tgh dilemma nak move on atau nak teruskan balik dgn dia..ahhh! kkkkkk..dah! cerita pasal lain ah!

Alright, so nak cerita pasal apa eh? oh yee, aku sakit otak jugaklah dengan subject subject sem 3 ni..bapak susah nak faham..dahla lecturer mcm takda bakat nak mengajar..jemm je kepala otak aku ni..takpelah, maybe baru lagi kot belajar kan..lepas cuti new year ni aku rasa aku busy kot dgn test, quiz and assignment..haishh malasnyaaaaa...eh takboleh malas malas, aku nak kerja yang cun and nak kahwin hehehehe :)

Hmmmmmm rasanya cukup sampai disini, life aku biar aku yang tentukan tapi kadang kadang aku ni takda pendirian..so, nasihat kawan kawan amat diperlukan..thanks to my friends sebab sentiasa ada dengan aku disaat memerlukan..korang memang sweet weh :) happy new year eve and 2013 here we go! i'm ready :) Chiaws