BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

19 January 2013

Dear YOU!

Hi, sekarang aku nak post pasal perempuan hahaha asyik pasal perempuan je kan..aku tgh in love dohh :( haihhh baru aku tahu mcm mana perasaan org tengah angau cinta..aku malas nak fikir sgt pasal cinta ni sebab aku nak focus dkt study aku tapi ntah lahh tetibe je benda tu dtg sendiri haihh

Ni cerita pasal crush aku laa..as usual, tak couple tapi bersayang sayang, berindu rindu semua..sampai semua pasal aku dia dah cerita dkt memember dia hmmm agak seganlah jugak kan sebab aku dgn dia belum together lagi but kiteorang act like kiteorang ni dah couple..hmmm aku harap nnti masa aku jumpa dia, aku nak purpose dia depan depan buat kali kedua lah..aku harap dia terima and kalau dia tak terima, nampaknya aku memang kena move on and cari perempuan lain..malas nak bazir masa, bazir ayat ayat manis aku dkt perempuan yang tak akan menjamin masa depan aku..walau apa pun tunggulah masa jumpa nnti..btw, kiteorang dah plan nak jumpa masa Chinese New Year nnti..harap benda ni jadi sebab aku dah malas dah asyik mengharap nak jumpa, tapi tak jumpa jumpa..yelah kan, kiteorang ni jauh..itu yang susah sikit tuu...

So far memang aku rasa dia layan aku mcm bf dia, hari hari dia buat aku happy tapi aku sedih jugaklah sebab ex crush dia nak jumpa dia sebab nak bg souvenir haihhh ada je dugaan aku nak dptkan dia..memang lah aku rasa insecure sebab nak jumpa dua orang like dating mcm tuu..jealous laaa do..kalau dia dekat tempat aku pun dia akan rasa apa yang aku rasa..kiteorang dah dua kali dah gaduh pasal benda ni..aku tak bagi dia pergi, tapi dia mcm nak pergi sgt jumpa ex crush dia tu sebab serba salah katanyaaa..hmm serba salah sebab apaa sial? habis dulu aku ajak jumpa then dia kata dia tak ready semua tak rasa serba salah pulak dkt aku? tak takut aku kecil hati pulak? aku bengang betul tetibe dia ckp dia nak jumpa ex crush dia tuu..dia kata dia dah menyampah dgn ex crush dia sebab dulu ex crush dia mcm tak tunjukkan effort dkt dia..then aku pun masuklah line nak ayat dia..tgh sedap sedap nak masuk line, boleh pulak org yang dulu dtg balik dalam hidup dia..lancau kan? touching sial gua..sehari jugaklah aku fikir pasal dia..study pun mcm malas, nak focus pun susah..benda dah penat penat aku layan dia mcm menatang minyak yang penuh, last last ex crush dia jugak dia nak jumpa haihh :( apelah nasib aku kann?

Then semalam kiteorang dah baik balik dahh..dia cakap dia sayang aku and dia taknak aku pergi bagai..tapi at the same time, dia still lagi nak jumpa ex crush dia tuu..kenapa kau tak totally move on wehhhhh? wake up lah sikit..orang dah sayang kau separuh mati tapi dgn org yang buat kau kecewa dulu jugak kau cari..and tadi pun kiteorang ada on the phone..ada satu part tu aku mcm sedih sikit laa sebab dia kata dgn aku dia ada tempah baju..tahu tak tempah baju sebab apa? sebab nak jumpa ex crush dia lah..perghhh sedih sial hati aku..sanggup siap tempah baju semua semata mata nak keluar dgn ex crush dia sehari..aku malas laa nak ckp tadi sebab aku dah malas nak gaduh sampai tahap otak aku dah ckp move je, tinggalkan perempuan tu tapi hati aku still kata stay je, bagi dia peluang..sampai mcm tu sekali tau :( aku taknak benda ni sia sia..dekat 5bulan dah aku kwn dgn dia and almost everyday kiteorang bbm, on the phone, Skype semua..cuma yang silapnya sekarang ni, tak jumpa face to face lagi..

Aku taksuka laa perempuan hipokrit...benda dah lepas tapi still takboleh nak let go even dgn ex bf dia pun still contact lagi smpai sekarang..apa benda semua ni? apa yang dia nak? berkawan? hmm aku taktahu mcm mana dia boleh berkawan dgn org yang pernah buat dia sakit dulu yang pernah buat dia jatuh dulu..kalau aku memang taklah aku nak pandang belakang balik..c'mon laa dohh, dunia makin maju takkan kita still nak guna tv hitam putih mcm dulu..keep moving! tapi sayangnya, aku still taknampak lagi yang perempuan aku suka ni totally move on..aku cuma berharap kalau lah ditakdirkan aku together dgn dia, aku nak dia sayang aku and dah tak contact lelaki lelaki yang pernah buat dia sedih dulu..aku sayang dia..aku nak dia bahagia nnti dengan aku..

Kalau lah dia baca blog aku ni, aku cuma nak ckp yang cuma ada satu lagi peluang untuk dia..kalau dia sia sia kan peluang tu, maknanya dia dah sia sia kan aku and I swear, someday you will regret because of me..so, tu jelah aku nak ckp..aku berani nak ckp benda benda mcm tu sebab aku tau dia takkan tahu and takkan baca blog aku ni hehehehe alright, masa untuk layan movie malam sabtu..byeee :)