BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

21 June 2013

Awkwardddddd :p

Helloooo guyssssss! lama aku tk berblogging ni tu yang rasa macam awkward sikit tu..aku tgk mcm dah ramai followers aku yang tak active dah in blogging ni haihh c'mon ahh korang!! dulu masa zaman sekolah, hari hari ada je cerita baru korang, ni semua dh habis sekolah, haremmmm..ohh lupa, ada yang dah bekerjaya kan so busy lah sikit kot..aku ni pun busy jugak kekadang..ni baru free sikit nak update blog..itupun masa sesubuh aku bru update

So, takda apa cerita baru kot..cuma aku dah ada gf lah sekarang..hehehe dah dekat sebulan lebih kiteorang together..siapakah dia? jeng jeng jenggg! rahsiaaaa cewahh takdelah kalau aku free nnti maybe aku akan update satu post utk dia sorang je..betapa special nya perempuan tu kan? yes of course lerrr

Hmm, actually aku dah masuk semester 4 dah dekat uitm tu..lagi 2 sem lagi then gua cau dari tempat tu eeeee taksabar pulak hahahaha over tetibe enn :p haa kalau takde pape masalah, bulan 11 next year aku habis lah diploma then sambung degree lepastu kerja..rasa macam taksabar pulak nak kerja cari duit sendiri..sampai bila nak mengharap dkt parents kan? tapi tu lambat lagi so lepak dulu takyah cerita pasal tu

Aku baru balik bercuti ni dekat Pulau Perhentian..the roadtrip was awesome lah doh..dgn snorkelling, lepak borak borak dgn memember mmg happening habisss! hihihi dahlah night life dia best dkt situ..ramai foreigner so boleh lah cuci mata sikit hahaha cuci mata je mampu weh..nak ayat mmg tak ah..aku pun bukan justin bieber enn hehehe..tapi yang tak bestnya aku kena handle and arrange roadtrip tu..yang lain semua lepas tangan..hmm best kan macam tu? mmg next roadtrip malas dah aku masuk campur haih koyak jugak aku pasal tu..semua benda asyik aku je yang kena settle..hmmm

Lastly, aku bukan apa lah kan, ada satu species manusia ni time bahan orang suka, then kena dekat batang hidung sendiri nak koyak macam lahanat..tahpape weh orang mcm ni..mental rabak gila..kalau taknak kena rabak, mulut tu tkpayah lah nak bising bahan orang kan..benda simple je kottt

Okay so tu jelah utk post kali ni, adios amigos :)