BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

18 October 2013

Havoc

Havoc havoc hav.. hav.. havoc kan gua dah cakap gua havoc havoc hav hav havoc hehe lagu ni kekadang annoying tau tak tapi tetibe je bermain dalam fikiran gua haihh

Actually cerita kali ni takda kena mengena pun dgn lagu mengarut tuu hmm harini aku nak cerita sikit pasal post post aku yang lepas..post yang bertahun tahun lepas laa..hahaha kepala hotak laa sejak bila la sial aku type ke jadi kew, buat jadi buad, and mcm mcm lagilahh..aku mcm rasa nak tumbuk diri sendiri jee..malu, kelakar and macam takpercaya asal aku mcm tu dulu hahaha standard lah kot kan budak sekolah time tuu..aku pun tk sedar bebenda mcm tu aku yg type :p now dah okay kan aku type? takdewlah cam duluw kowt ahahaha k tu sumpah aku type main main..hmm ye okay aku tau hambar

Aduh esok dah kerjaaaa..malas nyaaa..memang confirm aku banyak menular lah kot hihihi..dahla kena bangun pagi..sumpah malas..fikir duit jeee ni..kumpul duit then pergi vacationnnnnn! yeaysss haaaa okay laa..nak layan movie jap apa yang patut kchiao

p/s : i miss you -you know who you are-