BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

20 October 2013

Sup?

Bukan sup ayam atau sup daging tapi what's up haha kk hambar kan..esok dah hari isnin so nak diikutkan dah dekat seminggu lebih jugaklah aku hohoholidayy..takdelah holiday mana pun, still kena kerja jugak sabtu ahad nak cari duit lebih sikit..haihh penat laa berdiri promote benda yang dah agak orang takkan beli..untuk 2 hari ni aku takda sale apa apa lagi, yang si manager aku tu pun asyik message tanya ada sale ke tak..apa ingat aku ni robot ke nak jual benda tu jeee..aku pun ada life jugak nak menulor ke apa hahaha kalau dah kerja sorang sorang ni memang menular jela kann..merayau tgk baju, tgk seluar, tgk kasut haish bilaa laa aku nak kaya ni..aku nak kaya sampai barang apa yang aku nampak, aku boleh terus beli takyah fikir 2,3,4,5 kali haha kaya teruk tu kan? hmm one fine day lah kot tapi takdelah sampai membazir, boros sikit je hehe

Hmm aku penat sebenarnya ni tapi takboleh tidur taktau kenapa..badan rasa mcm penat nok hare tapi ntah lahh mata pulak suka berjaga..alang alang tu aku tunggu laa yang tersayang habis study, ada test katanyaaa tapi zaman bila test test ni kan..orang tengah cuti sem laa brooo hahaha ingat kejap lagi nak otp jap dgn dia then maybe lepastu baru lena kot tidur hewhewhew rindu la beb

Alright sementara menunggu, apa kata jamah movie sepam dua tengok pergi dia macam mana boiye :)