BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

25 October 2013

hmm hello

Hmm sedih kan bila orang yang kita sayang tiba tiba berubah? bukan sebab lelaki or sebab apa tapi sebab rasa sayang dah takda dalam hati..what should i do eh? aku dah taktau nak buat macam mana lagi..aku dah try nak baik dengan dia tapi everytime cakap sikit, pasal benda kecil pun boleh buat gaduh..dari dulu memang takda chemistry tapi dia pernah kata tak semestinya dalam relationship tu memang kena ada chemistry so aku percaya cakap dia but till now hmm kenapa mesti ada benda yang tak kena..semalam gaduh then ingatkan harini aku nak berbaik layan dia semua sebab aku rindu masa aku dengan dia dulu masa aku kenal dia, masa aku nak try dia, masa aku dengan dia start together, masa aku first time jumpa dia hmm rindu laa haihhh kan bagus kalau bebenda macam tu still ada sampai harini..the thing is, perasaan dia dah takda nak sayang aku..why laa kan? selama ni aku tak pernah pun expect perasaan sayang dia dkt aku tu akan hilang tapi mcm orang cakap kan, benda yang kita tak jangka tu la akan jadi..aku dah taktau nak cakap dkt siapa pasal benda ni..rasa mcm nak duduk sorang sorang je weh tak nak bergaul dgn orang sebab aku taknak orang tau yang aku tengah tak okay sekarang ni..hmm tadi baru otp dengan dia, gaduh and dia kata dah tak payah nak contact dia lagi :( macam mana aku nak tahan perasaan rindu aku dekat dia..since aku kenal dia, kiteorang mmg everyday communicate..kalau tak bercakap sehari memang rasa mcm imperfect gila hari tu..aku tak tau kenapa tapi ni first time aku rasa mcm takut nak call dia nak contact dia sebab aku takut dia marah and annoyed dengan aku..yelah maybe for a few days ni, aku bagi jela dia space kan macam yang dia nak..biar jela kot rasa rindu dgn sayang aku dekat dia, aku sorang je yang rasa and  yang penting aku tau macam mana ada masalah dlm relationship ke apa, mesti ada cara nak selesaikan kan? so aku tunggu je apa yang akan jadi lepas ni..selagi aku boleh tahan, aku tahan..bukan nak minta simpati tulis bebenda macam ni dekat blog tapi aku memang dah takda siapa siapa yang nak luahkan pasal benda ni :( apa apa pun, gua sedih pulak tetiba layan lagu ni..bye

p/s : Bunkface // Jatuh