BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

26 October 2013

Short post

Hello peeps,  so today was an unexpected day for me actually..bangun tidur check phone ada ayat berbunga bunga dari dia hahaha then otp then bla bla blaaa tapiii mcm tk smpai sehari je dia happy dengan aku..baru tadi dia macam tak okay balik..seriously why eh? kena bomoh ke budak ni? kena guna guna ke? hahahaha lawak lapan sial hmm ntah laa perempuan ni complicated jugak kekadang..susah nak baca isi hati dia..tapi aku boleh rasa yang dia mcm tak okay kot..maybe dia just try nak happy kan aku? maybe dia still keep pretending yang dia sayang kan aku but the question is, till when? hmm till when? :( ahh bullshit laa sial..aku rasa mcm aku tk reti pulak nak layan gf sendiri..dia pernah kata aku tak romantic macam lelaki lain treat their gf tapi aku memang taktau nak jadi romantic macam mana..how eh? aku dkt uitm pun belajar pasal banking, takdelah pulak subject how to be a romantic guy hihihi oh yaa nnti laa nak google bila free tapi sekarang gua kena tidur disebabkan esok dan hari berikutnya terpaksa bekerja ahhhhhhhh ni lagi double cheese special bullshit..malass laaa nak kerjaaaaa..okay fikir duits duitss duitssss! cau

p/s : Okay kalau semalam kita layan lagu cedih hurmz uhuk uhuk, harini jom layan lagu chill sikit. Aiqa // Seperti Semalam