BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

14 November 2013

Hi

Ada satu cerita....

Aku sayang kau lebih dari diri aku sendiri, itu betul dan jujur keluar dari hati aku. Kalini aku betul betul ikhlas sayangkan kau. Walau macam mana marah atau benci aku dekat kau, setiap malam aku mesti peluk apa yang kau pernah bagi dekat aku untuk sejuk kan hati ni. Pernah sekali aku lepaskan kau, tapi tak lama aku bertahan sebab aku tak boleh hidup tanpa kau. Setiap saat, setiap minit, setap jam dan setiap hari kau tak pernah hilang dalam fikiran aku walaupun kau pernah paksa aku supaya tak pedulikan kau tapi aku tak boleh nak buat macam tu sebab aku terlalu sayang kan kau. Aku sanggup bersengkang mata, korbankan masa aku dan semua tu untuk kau seorang. Kenapa kau tak pernah nampak semua tu? Kenapa kau tak pernah sedar semua tu? Aku betul betul jujur dan ikhlas dgn kau dan kalau ada rezeki dan jodoh, aku akan jadi kan kau yang halal untuk aku. Aku cuma perlukan masa dan peluang dari kau. Dan, aku juga perlukan cinta kau yang ikhlas macam mana aku cintakan kau. Sekarang, aku hanya mampu tutup sebelah mata apa yang kau tengah buat dekat hati aku hari demi hari. Aku masih bersyukur kau masih ada lagi dengan aku dan aku bahagia sangat dengan kau walaupun aku dah rasa yang sayang kau makin hari makin lusuh. Tolong, aku nak kau yang dulu. Kenapa terlalu cepat kau berubah? Kau berubah sebab persekitaran kau? Berubah sebab kau dah jumpa peganti aku? Atau berubah sebab hati kau dah tiada tempat untuk aku? Dan tolong sedar aku sayang kan kau sebelum aku tutup kedua dua belah mata aku. Sebelum semuanya terlambat. Aku sayang kau....