BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

01 November 2013

Result result result

Haihh tension betul lah bila benda yang kita dah usaha gila gila tapi hasilnya takdapat mcm apa yang kita nak..stress, sedih, frust dibuatnya..tapi nak buat macam mana kan, menangis air mata darah sekalipun, apa yang kita dapat tu lah yang kita kena terima..apa apa pun alhamdullilah la sebab aku dapat result macam tu..oh ya, actually harini result sem 4 aku dah keluar, tu yang aku emo sikit tuu..maybe kalau next sem ada rezeki, boleh lah kot merasa dean list..tapi itupun kalau ada rezeki..buatnya subject lagi susah, mati jugak aku..nak taknak memang kena jugak ni struggle utk dapat yang terbaik..kalau tak memang matiiiii akuuu :( Hmmm okay lah, tu je kot yang aku nak update utk harini..thanks utk semua org yang dah bagi semangat balik dkt aku, down gilaa la beb rasa mcm nak kurung diri jee haha macam apa pulak kan..alright bye