BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

04 January 2014

Hello 2014

HAHAHAHAPPY NEW YEAR!!! it's 2014 laaaaaa!!! Wake up wake up hehehe dah cukup wake up dah ni haaa..arghh lagi 2 hari cuti mid term dah nak habis..lepas ni busy busy busyyyyy haihhh ehh tkboleh mengeluh tahun baru ni kann..okay in 2014 ni azam aku err errr apa eh hahaha taktau laaa apa nak buat 2014 ni kan..memang every year aku pun tktau apa azam aku..agak agak ada ke eh orang yang sama mcm aku ni..tak ambil kisah bla blaa blaaa..tapi yang paling penting 2013 dah banyak ajar aku pengalaman, kenal orang orang baru, kenal dgn bermacam macam perangai bullshit orang andddd 2014 ni aku kena berjaga jaga lah kot dgn species orang yang mcm ni..bukan nak ckp aku perfect ke apa, tapi atleast kerja yang aku dah buat tu appreciate lah sikit kan..bukan susah pun nak cakap thanks ke apa..tapi orang mcm ni aku dah tau dah nak buat mcm mana..haa mcm mana? fikirlah sendiri kan..aku ada cara aku sendiri hahaha

Alright so hny again guys, thanks bagi sape sape yang dah blah dalam hidup aku and welcome to whoever come into my boring life in 2014 hehehe byee ;)