BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

20 March 2014

Hello March

Hi Holla Halu Hello :) dah nak end of March dah kan tetibe mood nak update blog tu datang pulak haha okay first aku memang tengah pisang skg, second aku tgh release tension lepas study tanpa henti selama 8 jam dan otak aku pun rasa mcm dah tepu gila sekarang ni haih inilah akibatnya kalau study last minute hmm paper hari selasa depan pulaaaak memang taktau la sempat ke idok nak menghafal nya ni..benci laa teori bagai ni..gua banking kot patut calculation jelaaaaaah ish..

So, aku dah nak habis sem 5 dah hewhewhew dan ini bermakna lagi satu sem je dekat jengka then gua boleh cau dari itu tempat keramat hahaha..alright mostly sem 5 aku memang hmm honestly lah fucked up gila weh :( dengan kena bash dengan lecturer, kena itu ini dgn uitm ah takleh nak cakap lah kan memang sem ni teruk gila bagi aku hmm apelah salah aku kan..letih betul aku dengan perangai rangai orang yg semakin pukimak nowadays..buat itu salah, buat ini salah habis kau expect aku apa sial nak ikut kepala kau je? k tetibe emo hahahahahahahahahahahah

Err lagi apa eh? boring la study ni..aku rasa mcm nak kerja cari duit jeeee..lagi satu haih aku mcm rasa aku makin teruk pulak, apelah nak jadi dgn aku ni..tapi takpelah, YOLO koooott hahahahaha so far aku dah lepak dgn mcm mcm orang, baru aku tahu siapa yang betul betul kawan bila kita perlukan dia..aku rasa kawan sekolah aku jugak lah yang terbaik sebab entahlah aku lagi selesa dgn dorang kot sbb dari kecik besar sama sama kan haha takdelah dari kecik sebenarnya saje nak hiperbola sikitsss..problem? :p

Okay utk penutup post aku kalini, aku hidangkan sikit bukan secawan teh tapi project short film aku yang err mungkin okay kot tapi script dgn language berterabur well biasalah kan dapat group assignment yang suka buat kerja last minute ni..nak nama je lebih, bukan nak cakap apa lah doh, tapi sebenarnya jalan cerita, idea, editor, director smua aku tapi sebab malas nak cakap banyak kan, bagi jelah dorang nama..gua sampai tak tidur kot siapkan project ni last last cakap dkt lecturer yang masing masing acah acah ada peranan dalam short film ni hmm takpelah kan, aku malas nak bersuara sebab aku fikir kawan lagi soooo terimalah trailer short film almost 99% air tangan aku ha ha ha ha

p/s btw dekat blog je gua boleh batak luls