BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

13 July 2014

Salam Ramadhon :)

Assalamualaikum hehe pejam celik dah bulan puasa dah kan..alhamdullilah setakat ni gua takda tinggal puasa lagi hehehe oh yaa btw happy birthday to me yeayy dah 21 bro lewls batak sial hmm tahun ni celebrate birthday bulan puasa rasa mcm lain pulak..yelah kan biasa kalau birthday je mesti ada orang belanja makan lah, dapat cake lah, dapat itu lah, dapat ini lah..tapi 21 ni aku dah tak rasa semua tu..takpelah, aku tak kisah sgt laa smua tu as long as ada org wish happy birthday from kwn kwn err wish happy birthday? actually err okaylah 2, 3 orang jelah yang wish haha tapi sedih jugak sebenarnya haih nak buat mcm mana kan bila orang yang kita harapkan ingat tarikh birthday kita tapi tak wish pun hmmmmmmmm

So dah 21 ni aku rasa mcm heartless gila like dah jatuh ditimpa tangga :'( okay aku dah takda perasaan sekarang..fuck commitment! Bullshit la. Get away from me! CAU