BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

30 November 2009

Bosan...Esok Semuanya Akan Kembali Normal Semula..

Itulah kata-kata yg mampu aku ungkapkan pada hari ini sebab semua perkara yg berlaku pada hari nie telah pun berlaku pada hari2 yg lepas...tp disebabkan aku x post blog semalam...so...aku amek keputusan 'nak jugak' post blog ari nie!!hmm...perjalanan hidup aku pade ari nie bermula dengannnn......

al-kisaaaahhhhh.......toyibbbb....

1.50pm,

haha..aku bukan nak cakap ape ar...cume malu siket jeh...sbb da petang baru aku nak bangun...terok2...tp naseb baek syamil call aku ajak lepak...kalo x..maunya seharian aku tido...hehe...

2.00pm,

lepas syamil da call aku...ape lagi..teros ar mandi, siap2 then teros kuar umah...

2.15pm,

smpai sane(taman midah) tgk syamil, epin, wan da biseng2 ckp aku lmbat ar..itula..inila...padahal diorang x sedar selame nie aku tggu diorang mcm anjing...ishhh....baru sekali aku lmbat pown da kecoh...

2.30pm,

gerak kat taman permainan(area umah syamil)..hehe...kali nie kiteorang x men ehh...cume lepak2 jeh....gossip pasal awek maseng2(kecuali awek aku)...hehe..

3.50pm,

borak punye berak...tetibe raja pulak call..ajak pegi c.c...aku pown on jela...mane x nye ade org nak belanje kan(nama dirahsiakan)takot die bangge diri pulak sebab murah hati sangat hari nie!!bgos betol...thanksss...jasa mu tetap kukenang sehingge ke lubang caceng..haha...

4.00pm,

smpai c.c...tgk si raja nie x smpai2 lagi...aduiiihhhh....yg nie mmg betol2 lmbat mengalahkan aku...kalo aku td lmbat siket jeh...tp die nie lambat melebey lebey....x tau ar die wat ape kat umah tuhh..umah die bukan jauh sgt pown dgn c.c...nak kate make-up..x jugakk...heisshh....

4.40pm,

smpai jugak si raja niehh...lembab2...haaahhh...smpai2 jeh tgk rmbot si raja nie da bercolour karat...hehe...ape daaa....bak kate epin 'rambut macam bohsia'...haha...bukan aku yg ckp eh raja...tp memang betol pown...gaga...

4.45pm,

da naik kat c.c...aku pown teros ar pilih pc yg aku nak...kiteorg men ar satu game demi satu game...best tuh mmg best...tp yg x best nye..aku asyik kalah jehh...adooiii...x peh x peh...lg pown aku saje je tuhh...kalo aku men betol2 konpem mnang tuuu..aku cume malas jeh nak tunjuk bakat..

6.00pm,

sedar x sedar tengok hari da semakin petang...so..cm biase la kan...balik ar kami...

6.15pm,

smpai kat bandar tun razak...haaa...aku, epin ngan wan singgah ar sekejap kat tempat biase(bustop)...maklum laa...sehari x jumpe port tuh rase mcm setahun...

7.00pm,

azan maghrib berkumandang...kiteorang pown balek...org kate kalo azan2 nieh x boleyh ngumpat2,gossip2...tp kalo lepas azan boleyh keh???haaa....pikir ar sendiri...hehe..

7.05pm,

smpai umah...bla bla bla....

8.00pm,

lepas makan teros on9...tengok dia still off lg..ishhh...da la satu ari x text....on pown lmbat...x pelaaa(kecewa).....aku pown msg ar dia suroh on cepat sikett...sebab rindu gileeerrr...

8.30pm,

epin msg aku...dia kate kat channel 107 ade cite ghost adventure...fuyooo...cite favourite tuuhh...aku pown cepat2 off myspace then tros on tv....

9.30pm,

cite da abeshh...aku on ar balek myspace...tgk2 dia on and tgh menunggu aku...haa...sorii2..layan ar dia cm setahun x jumpa...gege....

11.45pm,

dia off secara tetibe....x tau laa kenape...aku call pown die x angkat...maybe...ade hal la tuhhh ngan family dia...hmm...aku pown off laa jugakkk...x sempat nak borak2 panjang ngan dia...tp x pee...esk maseh adee!!haha...

12.05am,

da abeshhh tulis ini blog...aku pown nak berusaha laah supaye tido awal ariney dan berazam nak bangon awal eskk...sbb eskk ade plan ngan member2...yeaaa!!!arap2 esk pown x bosan mcm hari nieehh....tata~..