BLOGGIE

My photo
CHERAS, KUALA LUMPUR, Malaysia
Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving

02 December 2009

Hari Pertama Dan Hari Seterusnya...

huhh....seriously kerja nie mmg memenatkan, menyampah, membosankan...tp time dapat gaji...smue tuh kita da lupe kaannn??haaa...betol3...tp kira okayla jugak kita berkerje drpade melepak and menghabeskan duit x tentu pasal...last2...mak bapak jugak yg susah...mane x nye asyik mintak duit kat diorang jehh...lg pown kite nie semakin hari semakin membesar...so pandai2 laa berdikari yeaa...

okay...disebabkan semalam(selasa) aku x update blog nie...so arini(rabu) aku nak cite puas2...hehe...

pagi2 lagi aku da kene bangon awal sbb nak masok keje kol 10.00am..perghhh..first time aku bangon awal...biasenye, kol 2.00pm barulaa mata aku nie terbukak sendiri..heee...tp..disebabkan semangat nak bekerje..aku bangon ar dlm kol 8.45am..lepas da mandi, sarapan then teros aku bertolak...cehhh...mcm jauh jeh tempat aku bekerje nie kan...padahal dekat jehh(tempat dirahsiakan)haha...aku msg emi suroh tunggu kat bustop(port lepak) sbb nak pegi kerje sesama ngan die...tepat jam 9.40am...wan dtg dengan menaiki motor buroknyee tuhh...heehee...kiteorang pown gerak ar sesama...smpai tempat kiteorang bekerje tuh...isi la ape yg patot...kol 11.00am barulah aku ngan wan start bekerje suhaimi plak masok kol 1.00pm..hoorayy...first time jd promoter...lepas manager da terangkan ape yg patut, kiteorang buatla dgn hati yg tenang...hehe...kerja punye kerja, ramai pulak awek2 yg dtg...terbeliak ar mata wan kejap...tp aku x ar...sebab aku da ade dia..huhu..satu ari aku x msg dia...borak2 ngan dia...haahh...rindu gila laaa....hmm...okay2...berbalek kepade kerja td...haaa...time rehat tuhh, naseb baek ade raja ngan syamil lepak ngan aku...x de la bosan sgt....tengkiu la geng...tp...cume time nak balek tuh jeh agak bosan siket...lame koowwtt nak tggu...hmm...x biase lagi kan...ape boley buat...duit punye pasai...huhhh...

penat2...tepat jam 10.00pm...kiteorang pown balekk...lepak2 ar jap kat q-bistro walaupun mata aku nie da x larat...rase cm nak tido jeehh...tp aku ikot jelah si wan ngan si suhaimi nie nak minum2 kejap...ishh..tau ar wan ngan emi nie besok x keje...haiyaaa....dlm kol 11.00pm, kiteorang pown balek laaa....da smpai umah...aku pown ape lagi...lepas jee mandi, tinggal bantal+tilam+selimut jeh yg aku nampak...maklum ar time tuh lepas ujann...sejuk wooo..kalo tido nie maunya smpai besok pown belom tentu bangon..hmmm..besok da la aku kene keje kol 10.00am...masok sorang2 plak tuh...wan ngan suhaimi masok keje malam...haissshhh....

keesokan harinya....

bangon cm biase...siap2...kol 9.30am da panas kan enjin moto...kol 9.40am teros g keje...huhh...hari nie sungguh sunyi laa...member2 plak masok malam...issshhh...smpai jeh tempat keje..aku da kemas2 siket..then aku berdiri ar cm org bangang smbil tgk org shopping...rehat pown sorang2...sedih la jugak...naseb baek esk epin masok keje...x delah cm td...haaaa...tepat jam 8.00pm...aku pown balek...emi ngan wan baru nak masok keje...haha..padan muke...ko tidor laa kat shopping complex tuuhhh...bye2 la korang...aku balek dulu yeaa...

on the way balek..lepak2 ar jap ngan member b.t.r...lame ar gak x lepak ngan diorang...kol 9.00pm baru aku balekk...smpai umah...mata still segar lagi..sebab harapan nak ym atau comment2 ngan dia...tp...dia plak x on...hampa+kecewa...kenape niee...???harap2..kalo esk aku balek awal..aku nak on myspace and nak tgk dia on jugak...boley la aku lepaskan rindu kat syg aku tuhhh...hmm...skang nieh da pukol 10.27pm..aku pown da abes cite kat blog aku nie...apa laga...besok kerja...hehe...mau tido dulu laaaaahhhh.....chow chin chow!!